dinsdag 8 april 2008

Leuk al die positieve reacties op mijn weblog. Eigenlijk was ik niet van plan om vandaag een berichtje te plaatsen. Reden om het wel te doen is een erg leuke duitse site met een quilt waarin veel stitchery zit. Elke maand komt er een deel uit. Er zijn op dit moment twee delen geplaatst. Dit is een foto van de site


Voor degenen die mee willen doen volgt hier de link.

http://faulengraben3.blogspot.com/

Vanmiddag heerlijk in de tuin bezig geweest. Rozen gesnoeid. Ja, ik weet het. Het is wat aan de late kant. Verder de teakhouten tafel flink geschrobt. Nu de 4 stoelen nog.

Zo lekker een bakje koffie. Dat heb ik wel verdiend, al zeg ik het zelf. Dan achter de naaimachine een project afmaken. Later deze week laat ik zien wat het is.

2 opmerkingen:

Ingrid zei

Annelein, deze is prachtig. Bedankt voor de link, gelijk alle patroondelen opgehaald.

Groetjes Ingrid.

Anoniem zei

Heel veel plezier met je web-log!
Het ziet er nu al heel gezellig uit!
:o)