donderdag 1 mei 2008

Al dat moois...


De onbeperkte mogelijkheden van internet. Af en toe tolt mijn hoofd er van. Al dat moois... en hoe vind ik het terug. Dan is een eigen weblog toch wel erg handig. Wat je echt wilt onthouden zet je bij de links en voilà.

Wat dacht je van deze weblogs.

The internet. There is so much to see. Sometimes I think it's too much. All the things I like... and how do I find them back. A weblog of your own can be a solution. You put the things you want to remember by your links and... voilà.

What do you think of these weblogs.

http://www.buttercupandroses.blogspot.com/
http://grandrevivaldesign.typepad.com/

Ik kan er altijd heerlijk bij wegdromen. Genieten op een afstand zullen we maar zeggen.

De komende dagen zal het wat stil zijn op mijn blog. We gaan een paar dagen weg. Het weer werkt tot nu toe erg mee. De zon schijnt al vroeg vandaag. De vogeltjes fluiten dat het een lieve lust is. Zo meteen thee zetten, ontbijttafel klaarmaken, douchen, pakken en ... genieten.

I enjoy these very much.

The next days it will be a little bit quiet on my blog. We're going away for a few days. The wetter is fine. The sun is shining early this morning. The birds are singing. I'm going to make tea, set the table (if that's correct English), take a shower, get all the things I'll needed and... enjoy myself.

2 opmerkingen:

Brigitta zei

Hoi Willeke,
Buttercup and Roses had ik een paar dagen geleden ook al ontdekt, heerlijk om dat soort blogs te volgen.
Geniet van je daagjes weg!

Anoniem zei

Dank voor de links!!! Genieten op afstand én ideetjes opdoen! Fijne dagen!!!