woensdag 14 mei 2008

Het is de hoogste tijd...

Het is de hoogste tijd voor een nieuw berichtje. Een vriendin mailde al of alles goed was. Ja hoor. Alleen druk met van alles en nog wat. Daarnaast ben ik deze week wat ongeorganiseerd waardoor er weinig uit mijn vingers komt. Bezig met van alles en niets komt af. Morgen maar eens goed de draad oppakken.

Ik ben net wel een leuke link tegen gekomen met een lief klein project. Als je niets te doen hebt moet je hier zeker even kijken.

It's time for a new message. A friend of my was asking by mail if I was allright. Yes, I am. Only busy with nothing special. I'm very disorganized this week. I have finished not one project. Tomorrow I try to get some system in the things I want to do.

I just found a site with a sweet little project. When you are short in project I advice you to have a peek.

http://lesmarottesdenath.free.fr/gratuit/PetitsMomentsChoisis/Petitsmomentschoisis.htm

2 opmerkingen:

studiowit zei

Hoi Willeke,
Leuk patroontje.
Groetjes
Inge

http://studiowit.blogspot.com/

Brigitta zei

Hoi Willeke,
Ik herken het hoor. Soms ben je zo druk met niets dat het bloggen er bij inschiet, soms heb je ook niets te vertellen. Ben je al bezig met de quilt? Had al zo'n vermoeden dat je er eentje zou uitkiezen. Ik ben er nog niet aan begonnen met dit mooie weer ben ik veel buiten, en dan vind ik borduren een stuk gemakkelijker.

Groetjes,
Brigitta