donderdag 4 december 2008

Een update...

Even een update van mijn borduurwerk en mijn quilt. Met het quilt ben ik al wel verder maar het fototoestel ligt thuis. Er is al een rand klaar om om het middenstuk te zetten.


Vanmorgen was ik al vroeg wakker en terwijl iedereen in huis nog sliep ben ik heerlijk buiten op de porch gaan zitten. Dat kan hier op Curacao. Alle deuren en ramen zet ik dan heerlijk open om te genieten van de wind. Daar heb je hier nooit genoeg van.

Er liggen nu 112 driehoekjes wezen klaar voor de volgende rand. Morgen hoop ik de driehoekjes van de Flying Geese te snijden. Het is een erg leuk werkje om te doen.


Het borduurwerk gaat erg snel.

Vanmiddag zijn we bij het kinderhuis geweest. Dat was erg leuk. De reis er heen was wat omslachtig. We waren anderhalf uur onderweg. Eerst van ons huis naar de stad met een busje. De taxichauffeuse stopte even bij KFC om kip te halen. Daarna dus door. Vervolgens te voet naar de bushalte die ons naar onze eindbestemming kon brengen. Wil je meer weten lees dan ook even op mijn weblog Amazing Grace. Te vinden in de rechter kolom, onder "Wat mijn hart raakt".

Geen opmerkingen: