donderdag 20 augustus 2009

Ere, wie ere toekomt...

Bij één van mijn laatste berichtjes zie je een foto met beren van Joke. Omdat iemand dacht dat ze door mij zijn gemaakt moet ik dit toch even recht zettten. Ere, wie ere toekomt.

Hieronder zie je beren die door mij zijn gemaakt. Boris en Bella.



Als doorgewinterde fotomodellen stonden ze te showen in mijn tuin. Ze hebben kleertjes aan die ik onlangs in elkaar heb gezet. Boris is echt een grote broer. En Bella heeft af en toe last van echt prinsessen-gedrag. Zie haar eens staan met haar kleine neusje in de lucht. Dat beloofd wat voor de toekomst. Toch is het een heerlijk stel samen.

1 opmerking:

willy zei

Hoi
Wat een hoeveelheid logjes. Ik dacht even dat ik achter was maar ze zijn van één dag. Mooie nieuwe stofjes, interieurlinkjes en een heerlijk verkoelend sneeuwverhaal, maar deze mooie Boris en Bella trekken toch wel speciaal mijn aandacht. Wat zijn ze lief en wat heb je ook leuke kleertjes voor ze gemaakt.