donderdag 20 augustus 2009

Genoeg te vertellen...

De laatste tijd is het hier wat stil. De griep, of goede verkoudheid, heeft mij behoorlijk te pakken. Nog steeds hoest ik wat af en niet altijd even lady-like. Er is heel wat te vertellen en dus ondanks het mooie weer heel wat nieuwe berichtjes vandaag.

Judith van Smokey from the Netherlands had een giveaway georganiseerd en laat ik nu de gelukkige winnaar zijn. Het heeft wel even geduurd totdat het helemaal goed tot mij doordrong. Dinsdag werd het pakketje bezorgd. Tot mijn verbazing zat er nog veel meer in dan verwacht. De twee meter paarse stof met stippen en nog een heleboel lapjes van een charmpack. Zomaar, extra erbij. De jellyroll is ook een genot om naar te kijken.


Zelf heb ik altijd heel andere stofjes, maar het is een uitdaging om hier iets van te maken. Er borrelen genoeg ideeen op. Voorlopig wil ik eerst alleen maar genieten van de stofjes zelf.

De patronen die Judith erbij had gedaan zijn ook erg goed te maken. De beschrijving is erg duidelijk. Wel is het voor mij wennen dat er niet met mallen wordt gewerkt. Ik mis mijn stipjes om de patches precies op elkaar vast te zetten. Maar de mallen kan ik natuurlijk ook altijd nog zelf maken. Misschien is het wel een uitdaging om toch eens op de naaimachine te patchen. Maar dan zal er eerst wel een nieuwe moeten komen…

13 opmerkingen:

quilting Jeannet zei

BOFFERT !! van harte gefeliciteerd hoor !

groetjes, Jeannet

Judith zei

Ben blij dat het veilig aan is gekomen

Cindy at her Country Home zei

Hallo lieve Annelein, dankjewel voor je lieve en bezorgde berichtje! Bij jou zie ik al dat ik heel wat moet bijlezen, heerlijk hihihi...! Maar jou gezondheid lees ik is niet al te best, hoop dat je gauw er weer bovenop bent. En ik, ik ben verliefd op al die stofjes mwaaahhhh... hoor je me al gillen daar? Dankjewel voor het uitblazen van de zomerlichtjes was al naar bed gegaan ;-))) Beterschap ga ik je toewensen en rust lekker uit in het weekend, Liefs en een hartengroet van Cin X

Hennie zei

Prachtige stofjes.
Groetjes Hennie.

Tineke zei

Gefeliciteerd met je mooie lapjes!

Monique zei

Ohh!!! Gefeliciteerd! Wat een prachtige kleuren heeft de Jelly ;o)

Ben erg nieuwsgierig naar de ideetjes die aan het borrelen zijn. Laat ze maar uitbarsten!

Monique zei

Oeps... en beterschap natuurlijk hé!

Joke zei

Ben je alweer een beetje opgeknapt? Leuke lapjes heb je gewonnen zeg! Inderdaad heel anders dan je normaal hebt maar dat is dan ook weer een uitdaging toch?

Mayflower zei

Wat leuk dat je een give-away heb gewonnen. Het is alweer een poosje terug dat je gepost heb en ik hoop maar dat je in de tussentijd alweer bent opgeknapt.
Fijne zondag.
Groetjes Mea

Beertje Zonn zei

Goedemorgen Willeke,

Kan je mij even prive even mailen?
Groetjes,
Sonnja & Beertje Zonn

Monique zei

Dag Annelein, fijn om weer van je te mogen horen. Gaat alles goed? Of moet ik toch maar zo'n heerlijke vitamienrijke lunch bij je komen bereiden? ;o)

Rosa C. zei

Dag Annelein, wat een mooi en sympathiek blog heb je. Heb het net pas ontdekt. Meer nieuws volgt.Groet, Rosa

Viv zei

Het is zeker boffen dat je die stofjes hebt gewonnen, ze zien er erg mooi uit!
Zelf hou ik ook erg van stofjes, ik kom hier zeker nog eens terug :)

Groetjes Vivian