donderdag 10 september 2009

Een onverwachts verzetje...

Dinsdag had ik een onverwachts verzetje. Ik was, zoals gewoonlijk, al vroeg uit de veren. Meestal begin ik de dag me het doornemen van mijn mail, gevolgd door een rondje weblog’s. Bep had een nieuwe agenda voor dit jaar. Nieuwsgierig ging ik daar even kijken en zag dat er dezelfde dag nog een inloopochtend was. Door het mooie weer had ik mijzelf die dag vrij gegeven. Alle tijd van de wereld en dus op naar Hall.

Onderweg heerlijk genoten van het platteland. Bij Bep aangekomen mocht ik meteen genieten van een prachtige Rag doll die iemand had meegenomen. Wat een plaatje. Jammer genoeg heb ik hier geen foto van. Daarna gingen we aan de slag. We zaten gezellig in de tuin bij Bep.


De foto is geleend van de weblog van Bep. Nu nog een heleboel dames erbij denken en het plaatje is kompleet. Wat een heerlijke plek om te zijn. Niet in de laatste plaats door Bep zelf.


Dit hebben we gemaakt. Het was erg leuk om te doen. Beer zit erbij voor het gezellie...

Thuis heb ik nog een ministitchery gemaakt om als label te gebruiken. Helemaal zelf ontworpen. Eigenlijk door nood gedwongen. Ik had ergens een voorbeeldje, maar waar ook al weer. Omdat het zoeken te lang duurde zelf aan het tekenen geslagen. Nu nog het labeltje op een originele manier aan het doosje bevestigen, maar… daar heb ik al een ideetje voor.

Geen opmerkingen: