zaterdag 21 november 2009

Winterprojectjes

Voor dit weekend heb ik twee projectjes gevonden. De liefhebbers van stitcheries moeten even hier kijken. Daar kwam ik onder andere deze prachtige stitcherie tegen.


Bij het zien van zoveel mooie patronen is het maken van een keuze een hele opgave. De ontwerpen van Jenny Baer vind ik allemaal erg mooi.

Deze week vierde Bep haar verjaardag en daarom was er voor de lezers van haar blog een leuke verrassing.


Het patroon ligt al twee dagen geprint op tafel. Eens kijken of ik vandaag tijd kan inruimen om heerlijk te freubelen. Wil je ook aan de slag, ga dan even naar Atelier Bep. Altijd leuk om daar even rond te kijken.

Veel kijkplezier en een goed weekend gewenst.

10 opmerkingen:

My Cottage Rose webshopje zei

Hallo!
Bedankt voor je berichtje op mijn blog www.my-cottage-rose.blogspot.com
Ik vond het ook erg leuk om een kijkje op je blog te maken. Ik hou ook erg van borduren maar kom er niet meer aan toe. Denk er nog wel weer overna om eens een mooie stitchery te gaan doen.
Groetjes,
Maaike

Lita zei

Ja leuke patroontjes he,ik heb deze ook gemaakt en nog een paar.Van die ster heb ik een quiltje gemaakt en de andere heb ik in een lijstje gedaan,erg leuk om te zien
groetjes Lita

Hennie zei

Leuke stitcherie patroontjes ik heb ze gedown load en het schaapje is uitgeprint, ik weet nog niet wanneer ik hem ga maken.
Fijne zondag Hennie.

Mayflower zei

Hoi Annelein, je heb heel wat leuke werkjes in het verschiet, het schaapje ziet er heel mooi uit.
Fijne zondag.
Groetjes Mea

Esther zei

Hallo.
leuk dat je deze site aan ons doorgeeft.
Bedankt groetjes Esther

Anoniem zei

Dag Annelein, ik kijk hier altijd stilletjes rond en laat mij inspireren.
Ik zie geen mailformulier dus even zo mijn vraag. Vind je het goed dat ik een linkje plaats naar je blog straks in een logje over kerst freebees !!?

marian'ne m
van www.chatelaine.web-log.nl

Ingrid. zei

Leuk !
Fijne avond , groetjes van Ingrid.

Monique zei

Hey! Die eerste kende ik al. Is wel erg leuk hé? En o zo verslavend!

Ben ook even om het hoekje bij Atelier Bep gaan kijken. Wat een leuk schaapje! Ik heb het nog niet geprint, maar wel als download op mijn pctje staan. Wie weet!

Brechtje zei

Wat verwen je ons weer met leuke patroontjes. Dank je wel voor het doorgeven. Ik wens je een fijn weekend.

Alféea zei

OooOOOohhh... vraiment trop mignon ce petit mouton ! :o)