dinsdag 1 december 2009

In de lappenmand...

Al een paar dagen zit ik in de lappenmand. Hoestend en proestend kom ik de dagen door. Net als zoveel andere Nederlanders. Flink verkouden dus...


Er kwam niets uit mijn vingers en dat wil wat zeggen. Vandaag gaat het gelukkig weer wat beter. Alleen zitten er watten in mijn hoofd. Maar mijn weblog was nodig aan een update toe. En daar ben ik vandaag eigenlijk de hele dag mee bezig.

Vorige week woensdag heb ik een heerlijke ochtend bij Bep gehad. Een vervroegd verjaardagskado van mijn man. Ik zeg het vaker, maar het is altijd een feestje bij Bep in de keuken. Donderdag mijn verjaardag. Omdat ik de hele week al niet lekker was verder niemand specifiek uitgenodigd. 's Ochtends wat telefoontjes gehad en natuurlijk felicitaties via de mail. 's Middags een lieve vriendin op bezoek gehad. Heerlijk met elkaar gekletst en gebeden. Voor mij heel bijzonder...

Ze was nog maar net de deur uit of mijn vader en mijn stiefmoeder kwamen aanwippen. Eerst samen gezellig een koffieuurtje gehad. Daarna een aperatiefje en vervolgens met z'n allen genoten van een heerlijke maaltijd. Lekker lang aan tafel gezeten. Heerlijk over van alles en nog wat met elkaar gekletst. Koffie na. Tegen half acht gingen we van tafel. Daarna nog een gezellige avond gehad.

Vrijdag ben ik met de bruidsjurk aan de slag gegaan. De laatste uit een rij van vier. Ik had het jurkje graag dezelfde dag nog afgekregen, maar ’s avonds was ik op. De volgende ochtend al weer vroeg op. Tegen half zes zat ik al weer achter de naaimachine. Tegen half acht was het jurkje klaar. De rest van de dag niet veel gedaan.

Zaterdag ben ik toch maar even naar buiten gegaan. Onze oudste dochter is voor de marine drie weken weg. Een sinterklaaspakketje moest nog geregeld worden. Het is allemaal goed gekomen. Het pakketje is op de post met gedicht en al!

Na het winkelen kwam ik verkleumd thuis en vanaf dat moment sloeg de kou letterlijk toe. Wat mij altijd helpt is zorgen dat ik warm blijf. Mijn poncho heb ik de laatste dagen alleen maar af als ik naar bed ga. Af en toe gaat er zelfs nog een heerlijke quilt over de benen. Als ik moe ben gaan de ogen even dicht en slapen kan ik volgens de familieleden op dit moment als de beste.

Maar... ik had jullie heel veel freebies beloofd. Er zijn er zo veel. Eerst maar eens dit rijtje. Veel kijkplezier!

Dit is het eerst patroon. Je kunt er allerlei leuke dingen mee doen. Kleine mini borduurwerkjes maken om in te lijsten of als kaart te versturen. Iemand heeft van elk borduurwerkje een zakje gemaakt. Ook erg leuk om te zien.

Een schitterende adventskalender
Kerstboom I
Allemaal kerstprojecten
Kerstbomensampler
Kerstboom II
ABC Noel 2007
Sneeuwman sampler
Vintage kerst stitcheries
Vrolijke kerstsampler
Kerstsokken stitcherie
Mini kerstsampler
Sneeuwman minisampler
Stoffen kerstboom met knopen

3 opmerkingen:

Pink Princess zei

Ook ik ben net de lappenmand uit! Idd lekker met een plaid of deken op de bank en doezelen/slapen maar. DAT doet een mens goed, ook al voel je je nog zo beroerd. Nu alleen nog die nare hoest weg en de loopneus stil laten staan en alles is weer oke. Ben wel gaan werken vandaag, was thuis zat na een week, lol.

Beterschap en wel uitzieken hoor!!

Anita (Sniet) zei

Dank je voor de leuke freebies. Neem je ook wat tijd om goed uit te zieken!! gewoon lekker freubelen op de bank en je laten verwennen.

Ingrid. zei

Nou maar snel helemaal opknappen !
Bedankt voor de links .
Groetjes van Ingrid. ( viltkriebels )