dinsdag 5 januari 2010

Gelukkig nieuw jaar...

Iedereen een gelukkig en gezegend nieuwjaar toegewenst. Ik ben erg benieuwd wat dit nieuwe jaar allemaal gaat brengen.


De start was geweldig. Zaterdagavond lag er al vroeg in de avond een heel pak sneeuw. Niet gehinderd door enige schaamte zijn we als gezin heerlijk buiten een sneeuwpop wezen maken. Na bijna een uur van de sneeuw genoten te hebben was het tijd voor een heerlijke gluhwein in de buitenlucht. Moe maar voldaan lagen we daarna op de bank te hangen. Ik heb even geen foto van Hendrik bij de hand, zo hebben we hem genoemd, maar die houden jullie te goed.

3 opmerkingen:

Ineke Pluim zei

Jij ook een gelukkig nieuwjaar!
Groetjes,
Ineke

Corrieneeltje zei

Ja wat heerlijk hè die sneeuw, ik zie veel volwassenen weer heerlijk kind worden met de kinderen.
Ik wens jou en je dierbaren ook een gezegend en gelukkig Nieuwjaar toe.
Groeten van Corrie
www.wittebroodjes.web-log.nl

Annelies zei

Ik wens je een heel gelukkig, gezond en creatief 2010 !