vrijdag 23 april 2010

Wat een prachtig weer...

Vandaag is het prachtig weer. De zon schijnt volop. Buiten in de zon is de temperatuur heel aangenaam. In huis is het jammer genoeg nog best fris. Ik zit nu zelfs met een warme kruik op schoot te tikken. Maar ja, 'k ben dan ook een echte koukleum.

Een kort berichtje, want "Over de Kook" begint zo. Dat vind ik toch zo'n leuk programma.

Net kwam ik deze leuke site tegen. Een heel ander onderwerp dan jullie normaal van mij gewend zijn. Een blog over poppenhuizen en alles wat daarbij komt kijken. Volgens mij is er genoeg te zien.


Iedereen een heel goed weekend gewenst!

5 opmerkingen:

Pink Princess zei

IK zit nu dus met een dik vest aan te tikken haha. Ben ook zo'n erge koukleum bbbrrr. MAAR overdag was het heerlijk in het zonnetje, heb de hele voortuin gedaan en ziet er weer netjes uit :)

Anoniem zei

Hallo annelein,
Jou weblog heb ik als startpagina ingesteld. Erg bedankt dat je zoveel mooie weblog's opzoekt,ook die van vandaag is weer helemaal te gek. Veel succes met alles toegewenst.
Hartelijke groet,
Antje (uit Urk)

Monique zei

Just to say: "hi"!

Annelies zei

Weet je dat "Over de Kook" honderd meter van de quiltwinkel van Den Haan en Wagenmakers, waar ik werk, wordt opgenomen ?

Annelein zei

@ Antje

Leuk om te lezen dat je geniet van mijn weblog.

Hartelijke groet,
Willeke