zondag 31 oktober 2010

Wat klein!!!

Wat klein!!! En wat mooi!!! Gisteren ben ik naar Arnhem Poppenhuisstad geweest.

Er was heel veel te zien. We hadden allebei een paar favoriete kraampjes. Een engelse mevrouw met allerlei voedsel gemaakt van fimo. Vandaag ontdekte ik dat Angie Scarr een beroemdheid is op dit gebied. Had ik nu toch maar het boek gekocht dat bij haar op de tafel lag. Ze had hem vast wel willen signeren.

Ook was er een kraam met allemaal keukenspullen van rond 1900. Erg mooi.


Een dame met allemaal flesjes, mandjes en doosjes voor de kaptafel. Ook hele mooie kadoverpakkingen en kinderkleding.


Manlief was helemaal onder de indruk van de kraam van een engelsman. Hij maakte miniatuur kastjes. Maar niet zomaar een kastje. Nee, echt vakwerk. Veelal gemaakt van notenhout met inlegwerk. Mooi om te zien... maar... heel erg duur. Toen wij weggingen had hij toch nog een kastje voor 2200 euries verkocht. Iek, dat geef ik nog niet eens uit voor mijn eigen interieur.

Natuurlijk was er nog veel meer moois te zien. Ik was in ieder geval helemaal overdonderd. Moe, maar voldaan gingen we naar huis.

Vanmorgen wilde ik nog een beetje nagenieten. Onverwachts kwam ik Minis by Kitty tegen. Zij maakt geweldige dingen. Tot vandaag kun je je bij haar aanmelden voor haar Giveaway. Ik heb de verleiding in ieder geval niet kunnen weerstaan.

Iedereen een fijne zondag gewenst.

5 opmerkingen:

Carla zei

dank je wel !!!
grtjs carla xxx

ria vogelzang zei

Lijkt me geweldig!
Fijne zondag.

Catherine zei

De poppenhuisbeurs in Arnhem is altijd een belevenis, ik ben gisteren ook geweest. Dat boek van Angie Scarr kun je denk ik bij boekhandel van de Moosdijk in Someren bestellen. Ze hebben een webwinkel, als je Moosdijk googelt dan kom je op hun website terecht.

Willy zei

Leuk hè dat kleine spul.
Op mijn blog staan verschillende linkjes dus als je nog meer wilt zien.

marga zei

Wat een schatjes die kleine spulletjes.
Daar wordt je toch helemaal blij van.
Groeten Marga