donderdag 25 augustus 2011

Matroesjka's of Baboesjka's...

Een paar jaar geleden heb ik deze Matroesjka poppetjes geborduurd. De één noemt ze Matroesjka, de andere Baboesjka. Ik vind ze alleen maar heel schattig...


Volgens mij heb ik ze jullie nog nooit laten zien. Dus de hoogste tijd om dat goed te maken. Laatst kwam ik ze weer tegen en ze vonden het niet leuk dat ik ze zo had verwaarloosd.


 Vanaf het begin wist ik al wat het eindresultaat zou zijn. Nu nog de uitvoering...

 Heb je ook zin om aan de slag te gaan? Het patroon komt van Rachel van Four Wise Monkeys

6 opmerkingen:

Annelies zei

Wat zien ze er leuk uit !

Mayflower zei

Wat een mooi borduurwerkje, zonde om zomaar te laten liggen.
Lieve groet, Mea

Beertje Zonn zei

Leuk patroontje.

Groetjes, Beertje Zonn

tania zei

very nice!!
ciao Tania

Marion zei

Wat een schatjes zijn het toch en hoe je ze noemt maakt helemaal niet uit, ze zijn gewoon leuk.

Groetjes Marion

Balsemien zei

Wat zijn deze leuk! Die mooie blozende wangetjes...