donderdag 19 januari 2012

Een gezegend 2012...

De feestmaand december is voorbij en hier gaat ons leven weer in het normale ritme verder. Maandag heb ik de kerstboom en de andere versieringen opgeruimd. Ik moet nog een beetje wennen aan de kale plek waar de boom heeft gestaan. Gek hè, dat duurt bij mij meestal een week of zo en dan is het over.

Eén voordeel heeft het wel. De leeslamp kan weer naast de bank staan. Nu kan ik daar weer heerlijk handwerken.

De afgelopen maand heb ik niet stil gezeten ook al was dat op mijn blog niet te merken. Maar dat maak ik de komende weken hopelijk weer goed.

Zijn jullie ook zo benieuwd wat dit nieuwe jaar gaat brengen? Ik wens jullie allemaal heel veel goeds en mooie dingen toe. Daarom onderstaand kaartje...


 Liefs, Willeke

3 opmerkingen:

Wieke van Keulen zei

Hoi Willeke, grappig om nu pas te merken dat je niet Annelein heet. Ik wens je ook een heel mooi, gezond, gelukkig en creatief jaar toe.

sylvia zei

Ha, gelukkig daar ben je weer!!! Voor jou ook nog veel goede wensen voor het nieuwe jaar!!!
groetjes Sylvia

Willy zei

Hej Willeke, fijn dat je er weer bent. Voor jou ook een heel fijn jaar.
Lieve groet,