zondag 18 november 2012

Kijk eens...een kerstquilt...

Kijk eens wat een prachtige kerstquilt....


Het is een freebie van Red-Brolly en heet The Wish Christmas Quilt. 

Bij Bep zag ik een linkje en ontdekte toen dat ik deze prachtige QAL maar zo had gemist.... Hoe is het mogelijk!!!

Alle patronen heb ik al opgeslagen en nu ben ik aan het bedenken of  ik deze quilt ook helemaal ga maken. Of misschien alleen die leuke stitcheries...


De stofjes die ik laatst hier liet zou ik er heel goed voor kunnen gebruiken.

Wat zijn er toch veel leuke projectjes om aan te beginnen.


Maar eerst misschien toch mijn Grand Marquoir afmaken...


... en mijn Markerlap! Die schieten allebei zo heerlijk op.

6 opmerkingen:

Jeanny zei

De verleiding zal groot zijn, geloof ik.
En de borduurwerken schieten al aardig op....!
Fijne zondag

Unknown zei

Dat is inderdaad een prachtige quilt, we hebben allemaal te weinig tijd volgens mij om te doen wat we graag willen.
Het is echt lastig af en toe.
Je borduurwerken schieten al aardig op en worden zo te zien erg mooi.

Groetjes Yvon.

Unknown zei

Oh, wat is die mooi, ik ben nog maar net mijn eerste quilt begonnen maar als ik deze zie begint het ook heel hard te kriebelen.
Dankjewel voor het delen van deze leuke link,
fijne zondag, liefs, Sonja

Annelies zei

Te veel verleidingen. Sterkte ermee.

Marguerite zei

Ik ben nog maar een beginnende quiltster. En hamster me gek!! Nou deze sla ik ook op, want wat istie leuk/mooi/te gek/super...
Ben benieuwd hoe die van jou word de lapjes zien er al mooi uit.
Groetjes Marguerite

Willy zei

Mooie nieuwe stoffen heb je ingeslagen. Die quilt ziet er ook leuk uit. Ik ben benieuwd wat je gaat doen.
Fijne dag,