woensdag 23 januari 2013

Nog steeds winters...

Het is hier nog steeds winters.
Dus de verwarming staat momenteel een graadje hoger.
Er worden gezellige sfeerhoekjes gemaakt.
En de kaarsjes branden volop...


Vorige week heb ik me twee dagen aan de eettafel verschanst. 

Met een handwerkje in de hand dwaalden mijn ogen telkens naar buiten. De sneeuwpracht in de tuin bewonderend.

's Middags was telkens een hoogtepunt. Dan valt er een prachtige licht de woonkamer binnen.
Dat is er alleen als er buiten sneeuw ligt.

Zo stralend en mooi...


En terwijl mijn handen bezig waren en ik zo aan het genieten was van al dat moois was ik in eens helemaal bij met mijn letterlap SAL JHA 1905.

Nu ligt ze braaf te wachten tot ik verder kan met het volgende deel...

13 opmerkingen:

Hobbyrita zei

Leuk Annelein dat jij al bij bent met je SAL, ik moet er nog me beginnen, maar dat is voor later. Ben er al met 2 andere bezig en deze komt erna. Maar hij is wel heel mooi en ook de sneeuw is mooi, we zullen er maar van genieten zolang hij er is... met een handwerkje en de verwarming lekker aan :)
Groetjes, rita.

Unknown zei

Heb me gisteren ook op de SAL gestort en ben weer heerlijk bij met borduren, van mij mag het volgende deel komen :)
Wat heb je daar een prachtig hoekje met handwerk, die breirollen zijn toch OOK zo mooi, misschien als ik eens heel veel tijd vind ;)
Liefs,Sonja

Monica zei

Mooi wordt jouw letterlapje, ik moet er nog aan beginnen. En ik geniet ook zo van die witte wereld, het geeft inderdaad zo'n helder licht (als het zonnetje schijnt tenminste)

Wilma Kuin zei

Wat een prachtig plaatje dat rood met wit!!

Annelies zei

Het is zo'n mooie lap om aan te werken !!

Marian zei

Ja leuk he...na zeker 15 jaar niet geborduurd te hebben...ben ik ook overstag gegaan....en doe ook mee..
Jij hebt er wel hele mooie foto's van gemaakt...

marga zei

Het ziet er inderdaad heel stralend uit.
prachtijg die verzameling pronkrollen en het borduurwerk.
Groeten
Marga

Guusje, zei

Wat goed dat je afhebt hij wordt steeds ooier en staat ook erg mooi bij je andere spullen.

Anoniem zei

Dat hoekje met pronkrollen en letterlap is helemaal in winterse sfeer-mooi hoor.
Het laatste deel moet ik nog aan beginnen,maar ben nu even met de letterbak bezig.
gezellige avond
groetjes,Truus uit Drenthe

Willy zei

Mooi! Ik bewaar 'm nog voor de vakantie, maar zou er zo aan willen beginnen. Groetjes,

Willy zei

ps. ik ben nu ook aan het vooruit borduren, van jou geleerd ;)

Marja Rijnsburger zei

Wat een mooi borduurwerkje en wat een sfeervol hoekje heb je ervan gemaakt.
Groetjes,
Maraj

Yolanda zei

Heerlijk borduren....al die lapjes,ik doe mee aan de SAL 1905,het tasje van Jeanny en de pronkrol van Joke.

Maar ik zie nog iets leuks....die grote rol....die onder je borduurlapje ligt....heb je die al eens laten zien op je blog?

Grtjs en lekker verder prutsen