woensdag 10 april 2013

Mijn Marie uit 1905...

Mijn stofje uit het vorige berichtje was niet groot genoeg.
Ik moet dus echt op zoek naar een ander lapje.


Daarom ben ik begonnen met een stekenlap.
Maar dat is nog een beetje geheim.


 Dus laat ik jullie mijn Marie van 1905 maar weer eens zien.



Eindelijk is ze af.
Nou ja... eindelijk.

'k Heb er geloof ik een maandje aan gewerkt.

 

Met veel liefde en plezier zijn de kruissteekjes geborduurd...
...en de petits points gemaakt.



En als slagroom op de taart natuurlijk de stopjes.

Wil je meer lezen over deze lap klik dan even hier.

16 opmerkingen:

Annelies zei

Wat een schitterende lap. Heel erg mooi geworden !

Hobbyrita zei

Zo'n schitterend mooie geborduurde merklap Annelein! Ontzettend mooi! Ik ben stikjaloers. Nog nooit heb ik petit point gemaakt of stopwerk gedaan, nog een uitdaging dus :) Maar jij hebt dit tot een geweldig mooi einde gebracht, je mag terecht trots zijn.
Je maakt ons wel nieuwsgierig naar je volgende werkje....
Groetjes, rita.

Elza zei

Helemaal geweldig wou dat ik dit kon.

Jeanny zei

Hef is een schitterend lapje geworden!!!

Anoniem zei

Wat is je Marie mooi geworden!!!
En wat ben je er kort mee bezig geweest.'kVind de stoppen onderaan ook erg mooi.Je hebt niet je initialen er op geborduurd?
Nu ga je zeker met het vakantiepatroontje bezig?
gezellige avond
groetjes,Truus uit Drenthe

Het lieve leven... zei

h e l e m a al mooi is zij geworden. En wat ga je snel!! Echt een pronkstuk, compliment! Lieve groet, Petra

Marijke zei

Wat een beauty!!!
Wat een rijk bezit zo'n mooie steken en stoplap en in zo'n korte tijd gemaakt om jaloers op te zijn, hihi!
groetjes van Marijke

Marjan zei

Fantastisch! Wat geweldig mooi!

marcella zei

een prachtige Marie! daar mag je met rcht trots op zijn, superbe

Carol R zei

Beautiful finish!

Willy zei

Ze is prachtig geworden.
Nu de beertjes!

Marion zei

Marie is een juweeltje geworden.
De stopjes zijn mijn favoriet.

Groetjes van Marion

JudyC zei

It's a beautiful piece and the darning patterns are so interesting! judy

Unknown zei

zeer mooi hoor.

groetjes sannie

Johanna Zweden zei

Wat een schitterende merklap is dit
Fijne zondag groetjes Joke

sylvia zei

prachtig!!! En zo snel!