zondag 22 september 2013

Mary's Sampler...

Kerst lijkt nog ver weg.

Maar volgende week zondag start
Plum Street Samplers met de
Mary's Sampler (klik).

Een freebie waarvan elke zondag
 een nieuw deel verschijnt.
Negen zondagen achter elkaar.

In de sampler wordt het verhaal uit
Matheus 1:18-23 en Lukas 2:1-32 verwerkt.


foto van Plum Street Samplers

Ik ben erg benieuwd hoe het
eindresultaat er uit komt te zien.

De afmeting van het borduurwerkje
 wordt 99 x 95 kruissteekjes.

Meer informatie kun je vinden op
de site van Plum Street Samplers.

Ik doe in ieder geval mee!!!

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Dat lijkt me ook erg leuk om te maken,maar dan voor volgend jaar Kerst.Nu nog teveel wat af moet(Camille) en dan de Markercursus en....
Het wordt ook niet erg groot,dus erg mooi met de Kerst om op te hangen.
zonnige dag
groetjes,Truus uit Drenthe

marja zei

Het is echt jaren geleden dat ik geborduurd heb, maar dit lijkt me wel erg leuk. Ik ga dus mee doen, deze week vast mijn zijde opzoeken en misschien vast de lap omslingeren en dan vol spanning wachten op wat komen gaat.

Groetjes,
Marja

Annelein zei

@ Truus

Heel wijs...*Ü*... !!!! De zon is hier amper geweest, maar de temperatuur is wel heerlijk. Vanmiddag zelfs buiten in de tuin gewerkt aan de Marker snee- en witwerklap.

@ Marja

Wat leuk dat je alles al klaar hebt liggen. Misschien moet ik dat de komende dagen ook maar even doen. Krijg ik iig een idee van het kleurgebruik.

Renée zei

Ik ga mee doen, ik hoop dat het lukt naast de cursus Marker borduurwerk. Ik ben aan het rijgen.

Annelein zei

@ Renee

Ik ga zo beginnen met het vastzetten van de zoom. 'k Heb er reuze zin in.

Marijke zei

Leuk idee, ga het wel volgen maar nog niet maken er ligt te veel...
Bedankt voor het onder de aandacht brengen!
groetjes van Marijke

Riet zei

Ik ga ook meedoen, het lijkt me een leuk herfstproject. Succes met al je projecten en een hele fijne dag. Groetjes Riet