dinsdag 29 oktober 2013

Even bijkletsen...

Zo...hoogste tijd voor een vers bakje.
Koffie dan wel te verstaan.

Sorry meiden.
Wat vliegen die weken snel voorbij.
 Ik ben bezig met van alles en nog wat.


Mijn Mariska wordt nu al echt een grote meid.
Er zijn weer heel wat kruissteekjes bij gekomen.

Met de markerlap is het een ander verhaal.
Die ligt voorlopig veilig opgeborgen.
 
 Want voor mij geen oefenlap.
Nee... meteen het echte werk.

Dat wordt dus ergens in het nieuwe jaar
dat ze weer tevoorschijn mag komen.


Heeft het bij jullie gister ook zo gewaaid?!
Wat een storm.
En dan zaten wij nog niet eens
 in het gebied met code rood.

Ik ben heerlijk binnen gebleven.
Lekker wat kruissteekjes gemaakt.
 

16 opmerkingen:

Aangenaam verpozen met Joke zei

Mariska is inderdaad een grote meid geworden. Wat ben je al ver. Het is toch ook geweldig als deze eerst af komt. De Marker cursus duurt nog wel even. En als je meer overzicht hebt van wat er allemaal kan, dan kan je de lap mooier samenstellen.
Groeten, Joke

Jeanny zei

Jaja, Mariska wordt steeds mooier!!

Anoniem zei

Je bent weer een flink stuk verder met borduren aan je Mariska-het wordt mooi.
Hier ook de Marker cursus op een laag pitje-eerst andere werkstukken afmaken anders liggen er teveel half afgemaakte dingen.
succes met het afmaken
groetjes,Truus uit Drenthe

Nina Hobbysite zei

Wow, de Mariska wordt wel heel erg mooi.

Marguerite zei

Wat wordt dit toch een prachtig werkje.
Groetjes Marguerite

Rennie zei

Naar Mariska kijken is werkelijk genieten.

Annelies zei

Wat mooi ! Ja, het was hier eergisteren ook even heftig qua weer.

Guusje, zei

Wat is ze mooi. Ja het heeft hier ook gewaaid ik moest er door om te werken.

Jeanet zei

Wat een schitterende lap wordt het al, met heeeel veel steekjes en uurtjes werk erin !

Groetjes Jeanet

Anoniem zei

Ooooh, wat wordt je Mariska mooi!! Je gaat als een speer. Als ik haar zie wil ik ook graag beginnen, maar er ligt hier nog zoveel..... lieve groet, Ina (emmen)

AnitaS zei

Wat wordt ze prachtig. Ja we hebben helaas maar twee handen en een hoofd.

Hobbyrita zei

Je letterlap is inderdaad heel flink gegroeid :) en heel knap geworden ook, ik ben echt jaloers!
Het was echt een weer om thuis lekker warm binnen te zitten handwerken, helaas moest ik werken :(
Grtjes, rita.

marga zei

Mijn koffie is op en tijdens het drinken heb ik genoten van jou Mariska. Leuk om iets van jou te lezen. De tijd gaat inderdaad heel snel.
Groeten
Marga

Elza zei

Wat een mooie lap is dit aan het worden helemaal super.

Willy zei

Fijn om je borduurwerk weer eens te zien. Hier is rood in ieder geval geen storm.

Joyce zei

Zit even met een bakje koffie te genieten van al het moois wat je weer laat zien. En ben nu al stikbenieuwd naar het "echte" werk
;-)