maandag 9 december 2013

Winter freebie...

We zijn weer thuis.
Vanochtend niet de luxe van
een uitgebreid ontbijt.
 
Maar nog wel even gezellig nagenieten
van een heerlijk weekeindje weg.
 
Met een bakje thee binnen handbereik
 zit ik wat rond te kijken op pinterest.
 
Daar kom ik  wel een heel
 leuke verrassing tegen.

 
 Een freebie (klik) van Little House Needleworks.
En hier (klik) vind je de DMC nummers.
 
Is het geen plaatje?
 
Het patroontje is opgeslagen en
 moet nog eventjes wachten.
 
Want naast het breirolletje en mijn
 Mariska (klik) ben ik ook nog bezig
 met een heel leuk "geheim" projectje.
 
Zelfs aan mijn voorraadje tijd
 komt een keer een eind.

12 opmerkingen:

KijkDaarIs zei

Wat leuk..!!
maar je ienieminie breirolletje...die vind ik het allermooist !!!!!!!
; 0))))
Fijne dag...

Anoniem zei

Bedankt voor de leuke freebee.
Altijd heerlijk even een weekendje weg.
succes met je breirolletje en gezellige dag
groetjes,Truus uit Drenthe

Hobbyrita zei

Wat een mooie freebie, heb hem meteen uitgeprint! Bedankt! Mijn adventssjaal komt er deze week op, maar ik loop nog achter :-(
Benieuwd naar je geheime projectje, jouw tijd lijkt me onuitputtelijk of ben ik mis?
Grtjes, rita.

Marjan zei

De freebee is zeker mooi, ik heb hem meteen opgeslagen op de beroemde 'to-do-list'.
Dank voor het plaatsen en succes met je geheime project (ben nieuwsgierig natuurlijk!)
groetjes weer
Marjan

Ria, zei

Wat een leuke freebee. Dank je wel voor de tip. Hij zit in mijn map! :)

marga zei

Een heel lief patroontje.
Leuk voor als ik nog een tijd over heb.
Groeten
Marga

Rennie zei

Dank je wel voor de freebie. Je weet maar nooit wanneer het toeslaat.

liefdevoortextiel zei

Leuke freebee, weer iets heel anders.

Johanna Zweden zei

Dank je voor deze info,
en heerlijk een weekeinden weg,
succes met je breirol
Fijne dag groetjes Joke

Johanna Zweden zei

Hele fijne feestdagen en voor 2014 vooral veel gezondheid liefde en geluk

Groetjes Joke

Noor zei

Fijne feestdagen! warme groet, Noor

Willy zei

Fijne kerstdagen en een mooi 2014.
Lieve groet,