zondag 9 februari 2014

Tevreden merklapjes...

Wat zeg je?
Tevreden merklapjes?
Kan dat dan?

Tja... nadat het afwerken van de randjes
 van Kaatje  zo goed gelukt waren...
kreeg ik de smaak te pakken.
 

Er werden meer merklapjes tevoorschijn getoverd.
En één voor één netjes afgewerkt.

En dan krijg je deze vrolijke verzameling bij elkaar.

Natuurlijk hadden de merklapjes een eigen inbreng.

Zo wilde Minna (klik) graag een héééél eenvoudige afwerking.
Met de ingeweven rode draadjes op de zoom.

 
JHA 1905 (klik) vond zichzelf nogal klein.
Kon ze niet wat groter lijken?
 
Tuurlijk... dan doen we er toch
 gewoon wat meer wit bij?
Maar wel met een bescheiden zoompje.
 
En nu is ze helemaal happy...*Ü*...
 
 
Marie F had graag een brede stoere zoom.
Dat vond ze wel passen bij de
 stoere letters op haar lap.
 
Dat heeft ze heel goed gezien.


En onze franse Camille (klik)?
Die ging voor de franse chique.

Of ze misschien zo'n klein open randje mocht.
Ze had het bij Kaatje gezien...

Volgens mij zijn alle dames tevreden.
En ik... ik ben blij met het resultaat.

Fijne zondag!

4 opmerkingen:

josé zei

Geweldige lapjes met geweldige randjes.
Prachtig!!!!!!

jolanda zei

Gelukkig dat ze allemaal zo goed meegedacht hebben hé? Het lijkt me nog best lastig om zelf overal een bijpassend randje voor te moeten bedenken. ;-)))

kaneeltje zei

Prachtig ! Met welke kleur rood borduur jij meestal ?

Jeanny zei

Vreemd dat ik nu pas dit berichtje zie...!
Wat zullen ze allemaal tevreden zijn met zo'n mooie afwerking ;-)