dinsdag 17 juni 2014

Zo leuk...

Wat was het gezellig bij haar.
De avond vloog voorbij.
Maar wat wil je ook.
 
Allemaal gezellige tantes bij elkaar.
Dan is er genoeg te delen.
 
 
Zij kwam onverwachts binnen waaien. 
Wat een heerlijke verrassing,
missie geslaagd Joyce!!!
 
 
En haar heb ik ook ontmoet.
Jaren terug heb ik op dé berenbeurs
 in Rotterdam haar
prachtige beren staan bewonderen.
 
 
Zo leuk om allemaal lezers van je blog te ontmoeten.
En wat zijn jullie heerlijk enthousiat.

Het koffertje ging als vanzelf weer open.
En er werden nog meer lapjes geshowed.

Ik kan niet wachten op de eerste les!!!

8 opmerkingen:

Hester zei

Wat een prachtige letter lapjes, volgens mij ook enorm verslavend om te maken.

Ageeth Dorsman zei

Dat moet zeker heel gezellig zijn geweest en zo te zien hadden jullie prachtige lapjes om elkaar te laten zien, dus waarschijnlijk ook volop
heerlijke gesprekkstof. Dat is vast en zeker lekker nagenieten...
Groetjes van Ageeth

Wilma Kuin zei

SUPER!! Ik ben na een lezing van Berthi weer helemaal in de ban van de letterlapjes, merklappen,..
:o)
Ze zijn prachtig!!

Hobbyrita zei

Dat zal gezellig geweest zijn! Ook ik vind het altijd leuk om medeblogsters te leren kennen of ze opnieuw te ontmoeten, niks zo leuk als met mensen omgaan die dezelfde passie delen :-)
Grtjes, rita.

info@grethilde.nl zei

Heerlijk om je blog te lezen en de mooie foto's te bekijken. Heel inspirerend!
groet Grethilde

Ik ben Esther zei

Het was echt een hele leuke avond en ik vond het ook superleuk om jou weer te ontmoeten!
Ik lees al een hele tijd mee op je blog maar wist niet dat ik je al eerder had ontmoet op de berenbeurs...:O)
Hopelijk zien we elkaar nog een keer bij de cursus borduren!
Groetjes!
Esther

Willy zei

Gezellig Willeke! Ik zie het helemaal voor me.

Elisa zei

wat een prachtige lapjes bij elkaar!