zaterdag 20 december 2014

... en grote sterretjes...

Na de kleine sterretjes zijn de grote sterretjes aan de beurt.
Ik blijf bij rood en wit.
Het contrast is zo mooi...

 
Ook dit eerste blok was spannend om te maken.
Gaat het lukken?
 
Oef... die zes puntjes bij elkaar...
dat is nog een hele uitdaging.

 
Maar bij elk blok gaat het beter.
En na de derde heb ik het aardig onder de knie.

 
Ik kan het niet laten om de verschillende
 blokjes bij elkaar te leggen.
 
Zo kunnen jullie goed het verschil zien.
 
Een blokje van de kleine sterretjes is
 net zo groot als één grote ster.
 
En omdat het zo leuk  is om te doen,
ga ik snel weer verder...

7 opmerkingen:

KijkDaarIs zei

Wat ziet dat er leuk uit !!!!!!

Truus zei

Kan me voorstellen dat het verslavend is en je steeds meer wilt maken.
Ze zien er ook erg mooi uit.
veel haakplezier en gezellig weekend
groetjes,Truus uit Drenthe

Ageeth Dorsman zei

Geweldig mooi, en heel feestelijk, je gehaakte sterren, zowel de kleintjes als de grote!
Omdat ik je mailadres niet kon vinden, maar even hier: bedankt voor je reactie op mijn blog! De Adventsshawl van dit jaar is een "best-of" van de voorgaande jaren, dus een verzameling van al eerder iuitgebrachte patroontjes. Maar het is wel heel erg leuk om te doen!
Fijn weekend en groetjes van Ageeth

Joke zei

Wat ontzettend mooi! Misschien zie ik het snel een keer........

Jeanny zei

Dat ziet enorm leuk uit!
Mooie dagen en lieve groetjes.

Lenie zei

Dat ziet er nu al heel mooi uit zeg.

Groetjes
Lenie

Guusje, zei

Ze zien er erg leuk uit. Ook voor jouw en je dierbaren hele fijne en gezellige Kerstdagen en een geweldig en creatief 2015.