woensdag 28 januari 2015

Mijn eerste haakworkshop...

Nog een paar nachtjes slapen en dan is het zo ver.
De open dag (klik) van Jookies.

Een feestelijke gebeurtenis.

Het gezellige atelier van Jookies is al weer een jaar
 in het prachtige Eibergen gevestigd.
 
Spannend voor mij, want ik geef dan
voor het eerst een haakworkshop (klik).

Speciaal voor deze dag bedacht.



foto van Jookies

Je kunt kiezen voor deze leuke eierwarmer.
Met of zonder bloemetjes...
 


foto van Jookies

Of dit hartje.

Lief om ergens op te hangen.
Of om gewoon neer te leggen. 

Voor de workshop zijn er, geloof ik, nog een paar plekjes vrij.
 

Mijn beginnetje van de crochet-along (klik) granny
 is ook bij Jookies te bewonderen.
 
Ik probeer de laatste randen nog toe te voegen...
...zodat ze zaterdag helemaal up-to-date is.
 

 Natuurlijk neem ik ook mijn Markerlap mee
 als voorbeeld voor de cursus met Marker Technieken.
 
Wie weet, zie ik je zaterdag.

Altijd leuk om lezers van mijn blog
 in het "echie" te ontmoeten...


6 opmerkingen:

Jeanet zei

Het zal vast heel erg gezellig worden , veel succes !

Groetjes Jeanet

Annelies zei

Veel plezier zaterdag !

Petra zei

Ooo, dat eiermutsje is leuk! Heel veel plezier zaterdag!

Hobbyrita zei

Hoe leuk zeg, je eerste haakworkshop, van zoiets droom ik ook stiekem, maar dan liefst breien. Veel succes gewenst! Dat eiermutsje vind ik geweldig! Maar ook het hartje heeft iets. En je mammerklap, wat een kunstwerk!
Grtjes, rita.

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Prachtig♥ zeg hoe leuk is dit niet om te haken♥..;))
Het eiermutsje♥ is schattig!
Geniet♥ ervan liefs en Fijn haak♥ weekend Gaby..♥;)

Crafts 'n' Skills zei

Wat een leuke werkjes om zo te leren haken!

Zou graag een keer 'in het echie' langs willen komen, maar laat het nog even voorbij gaan. Ietsiepietsie te ver rijden.. ;o)

Wens je graag een heel fijn weekend en succes voor morgen!