woensdag 10 augustus 2016

Stersteekjes....*Ü*...

Vandaag eindelijk weer
eens tijd om te borduren.
 
Natuurlijk aan de Summer SAL.
 
 
Kijk... allemaal stersteekjes...
... mijn favoriet.
 
Zo leuk om te doen!
 
Nog een paar letters
en het huiswerk van
de komende week is af...*Ü*...

 
Maar de kenner ziet dat er nog een paar
letters van deel III geborduurd
moeten worden...
 
...en ook zijn alle randjes
 van deel VI nog niet af.

 
Maar de stersteekjes waren té
leuk om te weerstaan...*Ü*...
 
Wat is jou
 favoriete borduursteek???

11 opmerkingen:

Karen - Quilts...etc. zei

a lovely sampler!

Wilma Kuin zei

Erg mooi!!

Annelies zei

Ik heb niet echt een favoriete steek. De stersteek zal het nooit worden.

Annelies zei

Ik heb niet echt een favoriete steek. De stersteek zal het nooit worden.

Anoniem zei

Niet ,ik ben dol op patchwork en quilten.

Gr Ria.

Ageeth Dorsman zei

Wat wordt het mooi! En zo grappig om te lezen, dat de stersteek jouw favoriete steekjes is, want ik heb hem vorige week geborduurd in mijn randjeslap, en weet wel zeker, dat, hoe leuk hij er ook uitziet, het beslist niet mijn favoriete steekje is om te borduren.
Groetjes van Ageeth.

Anoniem zei

Zo mooi !

Hilly Nicolay zei

Ik ben al jaren bezig met een letterlap, vindt borduren in kruissteek ook best mooi.
Knap wat je allemaal maakt!

Ik volg jouw blog, op een of andere manier komt mijn profielfoto niet bij jouw volgers te staan.

Hobbyrita zei

Dit wordt prachtig, als ik het zie heb ik spijt dat ik toch niet meedeed, maar je kan nu eenmaal niet alles zeker??? Jij gaat alvast een mooi borduurwerk rijker zijn!
Grtjes, rita.

De designer zei

Wat gaaf, ik kan het zelf niet, alles valt te leren :) Het ziet er in ieder geval mooi uit!

Unknown zei

Đơn vị ship cấp tốc hàng hóa từ việt nam sang campuchia giá thấp
Dịch vụ chuyển phát nhanh từ việt nam đi lào giá thấp
Công ty ship hàng nhanh ở việt nam đi lào giá rẻ