donderdag 11 november 2010

Opruimen... opruimen... opruimen...

De dag begon met een stralende zon, maar nu regent het aan één stuk door. De lampjes gaan hier vandaag lekker wat eerder aan. Zo meteen al wat kaarsjes aansteken. Ik merk dat ons huis nog wel wat gezelliger mag. Na de grote opknapbeurt in huis is het nog wat kaal hier en daar. Op zich vind ik dat ook wel lekker. Scheelt een hoop poetswerk ;). Maar nu het echt herfstweer is en de winter er aan staat te komen ben ik toch op zoek naar meer gezelligheid in de kamer.

Er zijn al wat ideen hoor. Nu nog de tijd vinden om het ook uit te voeren. Zo meteen vertrek ik naar zolder. Pffff... als je daar een kijkje kon nemen, dacht je dat er een bom was ontploft. Zo meteen dus een zoveelste actie van mij om daar wat orde in te scheppen. Er gaat veel weg. Ondanks dat ik het nog steeds jammer vind van veel spullen... het is gewoon te vol. Deze week wil ik kijken wat er allemaal weg kan. Daarna betere opruimsystemen bedenken, zodat wat er blijft, beter terug te vinden is.

Over opruimen gesproken, mocht er iemand een punchneedle hebben voor het fijnere werk en hier niets meer mee doen? Misschien kan ik deze voor een zacht prijsje van je overnemen?

Door dit berichtje en de tutorials ben ik helemaal verkocht.

Natuurlijk is er vandaag weer een freebie. Ik kwam net dit prachtige borduurwerkje tegen bij DMC.

Hier vind je het patroon.

7 opmerkingen:

Anoniem zei

wat een storm vandaag! (als de kaarsjes maar niet worden uitgeblazen...;-) )
Leuk patroontje weer! Gezellige avond gewenst! Groeten jeanet

Pauline zei

Ja, opruimen is altijd een klus!
Succes ermee.

ria vogelzang zei

Knap hoor, al dat opruimen...... Ik kan er maar niet toekomen....
Leuk patroontje en gezellig de kaarsjes aan; altijd feestelijk!
Geniet ze! ;0))

Janke zei

Fijne Zondag

marijke zei

Leuk dat je mij mailde over de punchneedle, wist niet dat dmc ook kon.
Groeten Marijke

Petra zei

Oh ik ben er nog lang niet, ook veel te veel!!!! Dat boek van els Jacobs is echt te gek, net of ze een kijkje in je huis genomen heeft. M'n dochter van 22 was pas jarig, ik heb haar gelijk maar 2 van die boeken gegeven, want jong geleerd....zucht. Je kan ze bij de bieb lenen/reserveren. Ik heb er veel van geleerd, alleen volhouden hè? Nou ja zo wil ik ook niet oud worden, dus ik heb nog hoop! Groetjes Petra

maman O zei

Thank you for your pattern. Ornella