dinsdag 6 februari 2024

SAL QUAKER 2024...

In januari zag ik hier (klik)
een quaker patroontje.

Precies een leuk formaatje.

Het is een freebie (klik)
 van Stone Street Stitchwork.

Bron: Stone Street Stitchwork

Met heel veel mogelijkheden.

Je kunt het voorbeeld naborduren...
...maar je kunt een motiefje ook spiegelen
en dan zou je er een speldenkussentje...
een naaldenmapje of een ornamentje
 van kunnen maken.


Ik heb het ontwerp in elf delen verdeeld
voor elke maand één motiefje.

                                                                    deel   1 - februari
                                                                    deel   2 - maart
                                                                    deel   3 - april
                                                                    deel   4 - mei
                                                                    deel   5 - juni
                                                                    deel   6 - juli
                                                                    deel   7 - augustus
                                                                    deel   8 - september
                                                                    deel   9 - oktober
                                                                    deel 10 - november
                                                                    deel 11 - december

Deel 11 houdt mij wel wat bezig
en ik denk dat ik dat nog aan ga passen.

Gelukkig heb ik daarvoor nog even de tijd...
en wanneer ik een alternatief heb
zal ik dat hier ook delen.

Vind je het leuk om mee te doen?

Dat kan natuurlijk...
voel je vrij om aan te sluiten
dan maken we er een gezellige SAL van.

XXX

5 opmerkingen:

Elizabeth zei

Dat ziet er wel een beetje verleidelijk uit... Voor de zekerheid heb ik het patroon maar alvast gedownload! Als je het per maand zo verdeelt zoals je aangeeft, is het misschien voor mij ook wel te doen. Leuk idee!

Karen - Quilts...etc. zei

that is so nice - I sent a link to my daughter for it

Marlien zei

11 en 2 zijn toch samen een huisje, of zie ik dat verkeerd?

Annelein zei

@Marlien, zo zou je het kunnen zien. Voor mij heeft 11 een klein zwart dak met twee schoorstenen erop...;)...

MartinaM zei

Das sieht schon toll aus, ich habe gerade auch einen Quaker den ich mit einer lieben Freundin als Round Robin sticke.
Weiterhin viel Spaß daran.
Liebe Grüße, Martina