maandag 1 juni 2009

Those lazy days...

Je hebt zo van die dagen, dan is het alleen maar genieten. Genieten van de zon. Genieten van mijn gezin. Genieten van het buiten zijn. Genieten van de rust.

Vanmorgen werd de rust ineens wreed verstoord. Ik kreeg een mailtje van Evelyne of ik al had gehoord dat er een nieuwe SAL werd opgestart. Deze SAL heet Mary Wigham. Na even op het blogje gekeken te hebben denk ik dat ik om ben.


Snel gekeken of het ook echt mag. Want mijn motto "eerst twee projectjes af" daar wil ik mij echt aan gaan houden. De afgelopen weken heb ik een speelquilt en een mysteryquilt afgemaakt. Daarvoor in de plaats komt de QAL van Guute. Ik heb mijn speldenkussentjes af en.... ik kan niets verzinnen. Dus... voordat Mary bij mij op visite komt moet er eerst weer gewerkt worden. Maar dat vind ik helemaal niet erg hoor.

6 opmerkingen:

evelyne zei

oeps .....heb ik jou rust verstoord???????maar toch niet te erg en niet te bruusk hè ;-) .....wel een leuke sal hè ...ik ben wel hopeloos achter met een aantal dingen ; maar deze sal vind ik zooooo bijzonder ...je voelt me al aankomen hè ;-)

Riet zei

Oh deze is echt mooi, ik snap dat je hier onderste boven van bent.
Ik heb de link ook maar opgeslagen om het nog maar eens beter te bekijken. Ik heb deze heerlijke pinksterdagen lekker aan mijn Grand Marquoir geborduurd. Deel twee heb ik nu bijna af. Ik ben benieuwd of je aan de sal gaat beginnen en naar je vorderingen natuurlijk! Groetjes Riet

Monique zei

Oohhh... wat goed dat je dat kúnt! Zou willen dat ik zo sterk in de schoenen stond...

martine zei

Hij is prachtig ook om kleine deeltjes ervan te borduren.

Elza zei

Deze Sal is wel heel erg mooi, ik moet er ook nog even rustig over nadenken.
Heb nog zoveel.
Groetjes ELza.

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.