zaterdag 29 oktober 2022

CAL Christmas Eve Wishes...

 Vanmorgen vond ik maar zo
een hele leuke CAL...
...Christmas Eve Wishes...

Het ontwerp is van Anita (klik).

De afmeting is 100 x 125 cm.

Bron: MadebyAnita

De CAL is begonnen 
op 20 oktober en het laatste deel 
krijg je op 24 november.

Deel 2 is donderdag vrij gegeven...
dus het is prima te doen.
... *Ü*...

De introductie van de CAL 
vind je hier.

Allerlei vragen en antwoorden 
over de CAL vind je hier.

Bron: MadebyAnita


Het patroon is engelstalig
maar de werkbeschrijvingen 
hebben duidelijke foto's
en er zijn ook tutorials  
op you tube.

Ik kies zelf voor de US-versie...
... de gebruikte haaktermen
zijn mij bekend.

Bron: MadebyAnita

Anita heeft in de zomer

een eenvoudige werkbeschrijving

gemaakt.


Deze wijkt heel iets af

van de huidige CAL.


Maar wanneer het haakvirus

je helemaal te pakken heeft

en je niet kunt stoppen

kun je dus gewoon verder haken.


XXX

7 opmerkingen:

Ria A.-S. zei

Wat is deze deken mooi! Dankjewel, dat wordt mijn eigen kerstcadeau!

Karen - Quilts...etc. zei

that is so cute

Joke zei

Dat zal in jullie huis zeker niet misstaan.

Arish zei

Qué bonita tu manta. BESICOS.

Dientje zei

Wat een leuke deken. Groet, Dientje

Truus zei

Wat een leuke kerst CAL heb je gevonden.
Heb heel wat blogposts terug moeten lezen...zo jammer dat ik ze niet meer via de mail kan krijgen. Ben eigenlijk nooit meer bij de blogs nu er zoveel gestopt zijn en nu hun verhalen via FB plaatsen.
Vind jouw blogs altijd zo gezellig om te lezen en te zien waar je mee bezig bent.
Leuk om te zien hoe je de freebee van Simone hebt veranderd. Is de pindrum al klaar?
Gezellige zondag en groetjes, Truus uit Drenthe

Annelies zei

Heel erg leuk, maar ik laat het even gaan.