zaterdag 18 december 2010

Sneeuwpret en een stitcherie...

Wat is het genieten elke keer als ik naar buiten kijk. Nu de wereld is bedekt onder een witte deken is het bijna een sprookje. Gek wat sneeuw met mij doet... nog steeds...

Maandagavond werd de sneeuwwandeling geschrapt. Maar we hebben niet stil gezeten. Met z'n viertjes naar buiten. Lekker warm ingepakt. En kijk eens wat we hebben gemaakt...


Is ze niet prachtig! Hadden we begin dit jaar Hendrik op bezoek. Dit keer is Hendrika langsgekomen.

Sneeuwvakantiegevoel gewoon in eigen land. Gratis en voor niets. Tussen de bedrijven door genieten van een gluhwijntje. Leuke reacties van voorbijgangers. Lekker bezig in de buitenlucht. Na afloop warme chocolademelk. Een dierbare herinnering. En wat hebben we die nacht allemaal goed geslapen...


Dit plaatje vond ik hier. Leuk voor een stitcherie. Maar je kunt er natuurlijk ook een lief geappliceerd quiltje mee maken.

En als je hier klikt dan heb je een linkje naar nog meer ontwerpjes van haar.

5 opmerkingen:

Pauline zei

Wat een superleuke sneeuwpop!
Haha, zelfs met sneeuw ben jij nog creatief bezig.
Wel hopen dat het niet te snel gaat dooien, dat zou toch jammer zijn!
Maar dan heb je de foto's nog.

Yvonne zei

Weer bedankt voor zo'n leuke tekening om te stitchen. Waar haal jij toch al die tijd vandaan.

Alvast goede dagen toegewenst.

Groetjes Yvonne

Monica zei

Wat een gezellig sneeuw-vrouwtje heb je gemaakt.Ik heb met plezier jouw blog bekeken, leuke stitcheries ook.
Fijne kerstdagen

Annelein zei

@ Pauline - Ze ziet er door de dooi begin van de week niet meer zo florisant uit...

@ Yvonne - Leuk te horen dat je er wat aan hebt. En die tijd... tja, die heb ik dus eigenlijk niet...

@ Monica - Fijn om te horen... uhhh... ik bedoel.... lezen :).

Corina zei

Dat is nog eens een knappe sneeuwpop! We hadden het er straks nog over in de auto - dat we er zo weinig zien dit jaar...