zaterdag 1 januari 2011

SAL Romantique Sampler...

Daar ga ik dit jaar mee aan de slag. Daarnaast blijf ik natuurlijk werken aan de lijst met UFO's. Langzaam maar zeker wordt de stapel iets minder.Ik moet zeggen... dat bevalt heel goed.

De instructies voor de Romantique Sampler heb ik al binnen. Nu maar wachten tot 10 januari. Een voordeeltje heb ik al... het is in Argentinië 4 uur vroeger dan in Nederland. Tja... ik ben toch wel een tikkeltje ongeduldig... Hebben jullie dat ook met een nieuw project?


Het lapje borduurstof waar ik mee wil gaan werken is al gepakt. Vandaag misschien tijd om alles bij elkaar te zoeken en eventueel mijn eigen kleuren te kiezen.

Helaas is de inschrijving gesloten. Ik wilde even de deelnemers tellen maar bij 200 ben ik gestopt. Ik schat dat er nu 250 mensen zijn die meedoen. Wat leuk is aan deze SAL dat je pas het nieuwe deel krijgt als je, waarschijnlijk op tijd, je oude deel af hebt. Een prima stok achter de deur...

Met dank aan Dora!

10 opmerkingen:

E.M.A. zei

Que l'année 2011 te soit douce, lumineuse et heureuse.

carine zei

Wat een mooi werkje van vele uurtjes Dit is vast een heel goed begin van 2011 Carine-Brugge http://patchworkstar.blogspot.com

tania zei

Buon Anno !
Mary

astridvanbeers zei

Ik heb mij ook opgegeven voor deze SAL. Lijkt me wel iets om mee te beginnen in 2011. Nu snel het materiaal gaan bestellen!

Monique zei

Wat een ontzettend mooi werk heb je zo opgepakt aan het begin van een nieuw jaar. Dat het trouwens een mooi en gezegend 2011 voor jullie mag worden!

Ik probeer eerst maar even mijn letterlap af te maken, daarna wil ik gaan handwerken om mijn winkel (www.larichesse.nl) te kunnen vullen. Lavendelzakjes, borduurwerkjes, ik weet het nog niet precies. Werk genoeg in ieder geval. Oh.. en Mary Poppins lift ook nog op me te wachten ;o)

Riet zei

Leuk om het nieuwe jaar met zo'n leuke sal te beginnen. Ik ben benieuwd welke kleuren je kiest.
Zelf ben ik vandaag ook met wat nieuws begonnen en het leukste is om alles bij elkaar te zoeken.
Veel succes met je nieuwe werkstuk en natuurlijk het afmaken van je lopende projecten (-:.

sylvia zei

JA, hier is er nog eentje van de 250!!!
ik wist niet dat er een maximum op stond, maar ik ben er bij, gelukkig!
heb net vanmiddag een bijna witte evenwave in de koffie geverfd tot cremekleurig!!!
over de kleuren zit ik nog eindeloos te dubben.......;)
dus gelukkig nog geen maandag....;)

Ceetje zei

Hallo, ik zit als nieuwkomer te genieten van je blog. Al op een andere pagina (je laaste berichten) zag ik je met deze SAL bezig en vroeg ik me af, kan ik hierop nog inschrijven. Jammer nu te lezen dat de inschrijving is gestopt, ik had dit echt erg leuk gevonden. Vind overigens jouw kleuren wel sprekender overkomen. Mijn complimentjes.
Groetjes
Cathy

Tilly zei

Hallo,

via via kwam ik op je blog terug, leuk,leuk,leuk.
Ik zag een borduurlap van de Romantique Sal Sampler uit 2011 / 2012.
Ik vind hem prachtig en wilde vragen of ik dit patroon ergens kan vinden o hem ook te maken.
Ik hoop dat je mij kan helpen en hoor graag een reactie van je terug.

Groetjes, Tilly

Hinke zei

Is het patroon nog te krijgen?