dinsdag 21 december 2010

Klussen en een kerststitcherie...

Het is nog steeds wit buiten... en koud... brrrrrrr. Maar wel mooi. Gisteren hebben we ons op de snelweg gewaagd en dat ging heel erg goed. Beter dan op de binnenwegen. Heel eerlijk gezegd ben ik altijd blij als we weer gezond en wel thuis zijn.

Vorige week hebben we onze slaapkamer van een kleurtje voorzien. Wel nodig na bijna 18 jaar hetzelfde behangetje. Dat vond met name manlief. Zelf was ik er nog steeds niet op uitgekeken.

Maar goed... een nieuw kleurtje dus. Het is een heel andere kamer geworden. De nieuwe bedlampjes lagen al klaar om opgehangen te worden.

Maar wat nog ontbrak was nieuw beddegoed. En die hebben we gisteren dus gekocht. In de winkel zelf verbaasde manlief zich erover dat je bij deze Zweedse winkelketen geen extra bijpassende kussenslopen kunt kopen. Maar een oplossing is gevonden. De volgende keer als we weer gaan nemen we de éénspersoons-uitvoering mee. Eén sloop zit er al bij en de andere kan uit de hoes geknipt worden... Misschien zelfs nog wel twee extra.

Als klap op de vuurpijl een prachtige lamp. Volgens de jongste helemaal fout. Zelf vind ik-um geweldig. Gisteravond kon ik er bijna niet toe komen om het licht uit te doen... maar ja... de oogjes moesten toch echt toe. Zodra het af is zal ik wat foto's maken...


Voor vandaag een sticherie helemaal passend bij het winterstafereeltje buiten. Twee vrolijke sneeuwpoppen van Hudson Holidays. Zij heeft ook een Kalender Pimp Tutorial. Ik vind het prachtig om te zien hoe ze van een lelijke bedrijfskalender een prachtige vintage kalender maakt.

3 opmerkingen:

Miny zei

Hallo Willeke,

Ik wil hele fijne feestdagen wensenen een mooi blog jaar!!!
Het is een genot om jou blog te volgen.

Groeten Miny

Kathy Schmitz zei

Hello! I didn't have your e-mail address to respond to when you left your message on my blog, so sorry it has taken me so long to get back to you!
I wish I could be of help with the x-stitch program, but I usually have one of my sons help me when I get stuck with computer questions!
You might try e-mailing the x-stitch program company directly.
Merry Christmas!
Kathy Schmitz

Annelein zei

@ Miny - Fijn om te horen Miny. Gezellig als je ook in het nieuwe jaar "langs komt".

@ Kathy - Great tip, thanx!