maandag 1 juli 2013

SAL Camille start....

Vandaag start ik met de SAL Camille.

Een prachtig gratis patroon
 
 
Omdat ik mezelf een beetje ken...
éénmaal op gang ben ik niet te stoppen...
heb ik het werk in 8 stukken verdeeld.

Elke week een deel en één week extra
 om eventueel wat steekjes in te halen...
Maar ik denk eerder dat ik er
 de rem op moet zetten...*Ü*...
 
 
Kijk... hier ga ik mee beginnen...
Dat moet toch te doen zijn in een weekje.
 
Een SAL is een Stich ALong...
gezellig samen borduren.
 
Wil je meer weten?
Dan moet je hier en hier nog even kijken.
 
Je vindt er ook de link naar het gratis patroon.

Wie doen er allemaal mee?
Nou, we zijn toch nog een heel clubje met elkaar.
Kijk maar even mee...
 
Ina
Maria
Ria
Renee
Truus
 
Heb je ook zin gekregen om mee te borduren.
Laat dan even hier een berichtje achter...
 
Veel borduurplezier meiden!!!

13 opmerkingen:

Renee zei

Hoi Willeke,
Alice is mijn bloggersnaam, www.quiltingalice.blogspot.com. en ik ga meedoen met de zomersal.

Groetjes,
Renee

Annelies zei

Succes, wie weet stap ik later in.

susana zei

Hoi, kom nu voor 't eerst op je blog en wat een leuk patroontje!!
Vandaag is mijn vakantie begonnen en wel leuk om aan zo'n borduurtje te beginnen, toch>>
Kan ik nog meedoen?
Het is zo leuk verdeeld elke week een stukje.
groetjes Susi
ga nog even op je blog snuffelen, fijne dag!

Willy zei

Hej Willeke, vandaag duik ik in de lapjes en ga dan deze week beginnen.
Groetjes,

Renée zei

Alles ligt klaar, DMC 3750 - donkerblauw op kaaslinnen. Ik vind het wel prettig elke week een stukje, een beetje sturing is nooit weg....

AnitaS zei

Mijn hoofd zegt nee, maar mij hart protesteert.

Anoniem zei

Vandaag nog niet beginnen met de SAL,omdat de wieg voor schone dochter eerst afmoet.Maar misschien af en toe een steekje zo tussendoor.
Het was maar goed,dat ik nog even het blogje las met je oproepje-zag daardoor dat je een verkeerd mailadres had gegeven.Nu komt het dus helemaal goed!
Iedereen veel succes!
En jij bedankt voor het delen.
groetjes,Truus uit Drenthe

Anny zei

Hallo Willeke,

Ik ga het proberen, want het is zo'n schatje! Ik kan de verleiding niet weerstaan. Leuk initiatief! Anny. Van rafelsenrozen.blogspot.nl

Guusje, zei

Ik moet nog wel óp jacht naar linnen maar dat komt morgen helemaal goed.

Annelein zei

Alle nieuwkomers.... leuk dat jullie meedoen. Jullie worden toegevoegd aan de lijst...

@Renee... leuk dat je ook mee doet!

@Annelies... 't zou me niets verbazen...*Ü*...

@Susana... gezellig... iedereen kan elk moment instromen hoor...

@Dees...lekker naast die drukke werkzaamheden ontspannen met een borduurwerkje... werkt bij mij altijd!

Hej Willy... gezellie...

@Anita... gewoon je hart laten spreken...*Ü*...

@Anny...werkt altijd aanstekelijk om met een hele club ergens aan te borduren...

@Guusje... ik moet ook nog stof zoeken/aanschaffen... dacht dat ik nog wat had liggen... maar dat viel dus tegen...

Jeanny zei

Plaats mijn naam ook nog maar op het lijstje. Lapje en garen en patroon liggen klaar!
Lieve groet

Carol R zei

Hello from England. Can I join this SAL please?

Anoniem zei

Julie from Alabama, USA here. I would also like to join in. I'm finishing Soed Idee's B Blok SAL and will start Camille as soon as I finish Blok this weekend.