vrijdag 27 maart 2015

Kaatjes speldenkussen...

Van de week kwam ik de foto's van
Kaatjes speldenkussen tegen.
 
Toen de prachtige merklap van Kaatje af was,
was ik nog lang niet uitgeborduurd.
 

Zo'n speldenkussentje stond al heel
 lang op mijn verlanglijstje.

Dus werd een eigen ontwerpje gemaakt.

Het kleine alfabet en het grotere alfabet
moesten daarin terug komen.
 

En natuurlijk ook de prachtige kronen.

De stoere kroon voor manlief.
En de andere kroontjes voor onze
 prachtige dochters en mijn persoontje.

En als eerbetoon aan Kaatje
 heeft het haar naam gekregen...
Kaatjes speldenkussen.

15 opmerkingen:

Supergoof zei

en wat is het *M*O*O*I*!!
:o)

Jeanet zei

Een super leuk speldenkussen...ik heb er ook eens 2 gemaakt en noemde ze drumrol .

Groetjes Jeanet

Annelies zei

Heel erg mooi !

Evelyne zei

Leuk bedacht, het is een mooi speldenkussen geworden.
Zo'n kussen staat bij mij nog op de to do lijst

KijkDaarIs zei

OHHH wat is dit weer mooi !!!..;0)

Joyce zei

Beeldschoon!! :-)

Ageeth Dorsman zei

Echt een geweldig mooi speldenkussen, met de zo persoonlijke kroontjes-met-initialen!
Groetjes van Ageeth

Hobbyrita zei

Zo mooi is het geworden en het past perfect bij je merklap en kreeg bovendien een originele naam! Knap!
Grtjes, rita.

Truus zei

Wat een leuk idee om de initialen onder de kroontjes te borduren.Een persoonlijk eerbetoon aan Kaatje!
Een geweldig speldenkussen is het geworden.
goed weekend
groetjes,Truus uit Drenthe

Jeanny zei

Ontzettend leuk!!!!

Ik ben Esther zei

Wauw wat mooi is het speldenkussen zeg!! Zo mooi met die kroontjes en initialen,heel erg persoonlijk.
Ik heb er zelf ook nog een liggen die nog gevuld moet worden, ik vind het borduren altijd net zo leuk als het eindresultaat,vind jij dat ook?
Altijd weer jammer als t af is want het is zo'n lekker ontspannen werkje he?
Ben benieuwd wat je volgende project zal zijn...:O)
Groetjes Esther

Anoniem zei

wat een mooi speldenkussen, ik heb een zwak voor speldenkussens waarom weet ik niet, maar dit is ook weer een pareltje onder de speldenkussens ;o)

( ben je sinds kort aan het volgen)
groetjes , Moez
moezensnoez.blogspot.com

Willy zei

Prachtig Willeke. Leuk idee om er een speldenkussen van te maken en dit mooie patroon te gebruiken.

Guusje, zei

Wat ontzettend mooi en origineel.

Marijke zei

Mooi is het geworden met de kroontjes en het alfabet!
Groetjes, Marijke