vrijdag 6 maart 2015

Oude liefde...

Oude liefde roest niet...
En zo is het ook met mijn breirolletjes.
 
Ik krijg er maar niet genoeg van.
Daarom staan ze ook gezellig in de kamer te pronken.
 

Dus een soort van pronkrolletjes...
... maar dan anders...*Ü*...
 
 
Grote rolletjes... kleine rolletjes...
Van alles wat!
 
 Sommige voorzien van mijn initialen.
  
En ze hoeven niets anders te doen
dan mooi te wezen...
 
 
  Af en toe wordt er eentje gepakt...
En verschijnen er één voor één
mooie, lieve ajourpatroontjes.
  
 
 Zoveel rolletjes....
zouden er dan geen dubbele patroontjes zijn?

Hmmm.... misschien moet ik dat
 maar eens gaan onderzoeken....
 

Nee.... toch maar niet.
Wat ik wel doe?

Gewoon genieten!!!!

9 opmerkingen:

Ada Plouvier-Kopitopoulou zei

Wat staat dat gezellig, die rolletjes in dat mandje. En dat kleine beetje rood maakt het net af!

KijkDaarIs zei

OOHHH al die mooie rolletjes !!!!
ze zijn zo mooi..en het mini rolletje ..zooo bijzonder....
Geniet nog maar lekker...;0))
Fijne dag

Unknown zei

Groot gelijk datje hiervan geniet want ze zijn prachtig !
Fijn lenteweekend,
Sonja

quilting Jeannet zei

Je hebt gelijk, het is ook genieten, dat mandje waar ze in liggen heb ik hier precies hetzelfde, nog van mijn moeder, ook eens kijken of ik het ergens mee kan vullen.

Willy zei

Wat een fijn bezit Willeke!
En zo mooi samen in het mandje.

Ageeth Dorsman zei

Het is absoluut genieten van deze schattige breirolletjes in hun mooie mandje. Ik heb er nog maar 1-tje, maar dat is ook al genieten, op mijn kleine witte tafeltje. Ik denk zomaar, dat het er niet bij 1 zal blijven...
Fijn weekend en groetjes van Ageeth

Karen - Quilts...etc. zei

your basket looks lovely!

Guusje, zei

Wat een mooie mand met mooie rolletjes. Het is zo mooi om ze zo te zien.

Ineke zei

Zo mooi, allemaal samen in de mand!!!