donderdag 19 januari 2017

Nu even niet...

Eén keer in de maand
tuf ik met mijn autootje
naar Eibergen. 

 
Vorig jaar heb ik
deze stoplap gemaakt.
 
Naar een voorbeeld van een
oude lap van Joke (klik).
 
Je herkent hem vast wel als je
 op het linkje hierboven klikt...*Ü*...
 
Toen was er nog helemaal geen sprake
van dergelijke plannen.

 
Dat is pas begonnen nadat we een
workshop stoppen hadden gegeven.
 
Sommige van die meisjes
wilden wel meer...
 
Voor mij was het een feestje
om aan deze lap te werken...
  klik en klik.
 
In oktober is de cursus begonnen.
 
Zes keer komen de meisjes bij elkaar
om alle technieken te leren
die in deze lap zijn verwerkt.

 
Het is een gezellige enthousiaste groep.
 
Was ik eerst nog bang dat het
allemaal te eenvoudig zou zijn...
... bleek dat toch echt nergens voor nodig.
 
Het is een lap met genoeg
uitdaging voor iedereen.

 
Ik zou wel weer een nieuwe
stoplap willen beginnen...
 
Want het is erg leuk om te doen...
 
... maar ik heb voor nu
genoeg projektjes onder handen...
 
Hoe is dat bij jullie?
 
xxx


6 opmerkingen:

foekie's fashion zei

Leuk lapje hoor, kan je mee pronken.

Jeanny zei

Het is een schattig lapje !

sylvia zei

Mooi lapje! En hoe is het bij ons.....ik zeg niks....manden en handen vol 😀

Yolanda zei

Ik hoop toch zo dat er een patroon van komt, ben door mijn werk niet in de gelegenheid om een "langdurige" workshop te volgen.
Ik vind hem prachtig je stoppen-lap!!

Marijke zei

Een lief lapje Willeke. Ik ken het probleem, zoveel willen maken en maar twee handen!

Het lieve leven... zei

Echt heel mooi! Ja...ik zou ook nog wel aan heel wat werkjes willen beginnen maar hetzelfde als jij...nu even niet ;) Eerst maar eens iets afmaken ;)