maandag 19 februari 2018

Maria van Hemert... leuk nieuws...

Voor de echte borduurliefhebbers
zijn de borduurbladen en -boeken van
Maria van Hemert niet onbekend.
 
Lastiger wordt het om ze zelf
in je bezit te krijgen.
 
Maar er is leuk nieuws!!!
 
De serie
"Voortborduren aan grootmoeder handwerk"
wordt gedigitaliseerd.
 
 
Dit eerste boekje uit de serie is te vinden
bij Vrouwen van Nu (klik) of bij
 
 
In dit eerste boekje kom je veel info tegen
die Maria van Hemert ook heeft gebruikt
in haar boekje over het Marker Handwerk.
 
 
Voor de liefhebbers van het Marker Handwerk (klik)
een echte aanrader...*Ü*...
 
 
De andere boekjes uit de serie
volgen later:
 
2. Witwerk, sneewerk
3. Tapisseriewerk
4. Merken en Stoppen
5. Vrij borduurwerk 1
6. Vrij borduurwerk 2
7. Ajourwerk
 
Je begrijpt dat ik daar
heel erg blij mee ben.
 
Meer informatie over deze serie
en Maria van Hemert vind je
op het Textielplatform (klik).
 
Het allerleukst blijven
natuurlijk de oorspronkelijke uitgaven.
 
Dus daar blijf ik naar speuren.
Wie weet kom ik ze onverwacht tegen?!!
 
...*Ü*...

4 opmerkingen:

Yolanda zei

Bedankt voor het plaatsen van de link, hier ben ik heel blij mee.

Annelies zei

Dank voor deze zeer nuttige info !!

Dientje zei

Wat leuk. Ik moet ook nog ergens zo’n boekje hebben liggen. Geweldig dat zoiets populair blijft. Groet, Dientje

Truus zei

Geweldig deze links -dank je wel!
Het Marker boekje heb ik gehad --uitgeleend en nooit terug gekregen.😢
Gezellige dag
groetjes, Truus uit Drenthe