maandag 2 juli 2018

Speldenkussenpotje ...*Ü*...

We hebben een gezellige quiltbee...

Door hen ben ik de laatste twee jaar
weer veel meer aan het quilten.


Het is een gezellig clubje bij elkaar.

In december zorgen we altijd
dat we iets leuks voor elkaar meenemen.


Afgelopen keer had ik 
een heel leuk projektje in mijn hoofd.

Eerst maar eens een oefenexemplaar
gemaakt.

Het moet ook allemaal nog maar lukken
wat ik in mijn hoofd heb zitten.


En na de eerste volgden
de anderen al heel snel.


Het lijkt zo net 
een verzameling knopen
... *Ü*...


Maar die knopen werden op dekseltjes geplakt...
... en die pasten weer op een potje...


En zo krijg je een persoonlijk speldenkussenpotje...
leuk scrabblewoord
... *Ü*...


En al die potjes vonden 
het heel gezellig bij elkaar.


Eigenlijk net zoals wij op de bee ...*Ü*...


Natuurlijk kwam er nog wat lekkers in...
... en toen konden ze mee op reis.

21 opmerkingen:

Karen - Quilts...etc. zei

very pretty with the nice touch of the ivory lace around them tucked into the top of tiny jars - what nice gifts!

Annelein zei

@ Karen...
Thanx... :)...

Annelies zei

Wat een leuk idee !

Anoniem zei

Zelfde idee als Marijke van Steekjes en Kruisjes maakt met kleine borduurtjes ook zo leuk!

Gr Pien

Annelein zei

@ Pien,

Die zijn nog leuker... met zo'n bon maman pot erbij... ;)...

Yolanda zei

Wat een prachtige speldenkussenpotjes!!

Wilma Kuin zei

Super leuk!!

Jeanny zei

Heel erg leuk!!!

Phebe and Jane zei

Zo’n fijn kadootje!

BezigeBijMirjam zei

Het zijn idd hele persoonlijke speldenkussenpotjes geworden. Heel leuk!👍🏼🤗

Truus zei

Leuke cadeautjes zijn deze speldenkussenpotjes!
Deze zullen vast gebruikt gaan worden door de ontvangers.
Eens zien of ik via de computer wel kan reageren.
Veel handwerkplezier
groetjes,Truus uit Drenthe

Ria, zei

Wat een ontzettend lief cadeautje :)

hobbyrita zei

Superidee en lief dat jullie elkaar zo kleine cadeautjes geven, altijd fijn om zoiets te krijgen!

Annelein zei

@ Truus...
Ik ga eens kijken wat ik kan veranderen zodat iedereen ook weer via een mobiel kan reageren.

Jij ook heel veel handwerkplezier gewenst ... *Ü*....

Annelein zei

@ allemaal,

Dank je wel voor jullie lieve reacties... de interactie met jullie maakt het bloggen zo leuk!

Ik ben Esther zei

Ik heb jaren geleden eenzelfde potje gemaakt van mini bonmaman voor Joke, vraag maar eens aan haar.
Groetjes Esther

Unknown zei

شركه مكافحه حشرات بالرياض
شركة مكافحة النمل الابيض بالرياض
شركة مكافحة الفئران بالرياض
شركة مكافحة الصراصير بالرياض
شركة مكافحة الحمام بالرياض
شركة رش مبيدات بالرياض
شركة رش دفان بالرياض
شركة رش مبيدات بالخرج

Our photos zei

Leuk idee!!!

Naaidooz zei

Hi Annelein,
Bedankt voor je lieve reactie! Wat een enige speldenkussenpotjes!!
Hoop gauw je Ineke Gray pop op je blog te zien....
Groetjes,
Femke

Quilting Moesje zei

Ach ! Wat een schatjes :o)) Erg mooi gedaan ook !

Makita zei

Super leuk gemaakt en erg schattig :-)