woensdag 29 juli 2009

Mijn borduurnaald en nieuwe linkjes...

Het creatief bezig zijn blijft op een laag pitje.

 Wel ben ik met een heel leuk borduurwerkje bezig.
 Klein en overzichtelijk. 

Vanmorgen heerlijk buiten gaan zitten.

 Totdat ... het begon te sputteren.
 Alles vlug naar binnen.

 En toen...
 ben ik mijn borduurnaald kwijt geraakt. 

Snif... 

Al heel wat jaartjes 
heeft hij trouwe dienst geleverd. 

Ik zit nog een beetje in een ontkennende fase. 

In de stille hoop dat hij
 toch nog weer te voorschijn komt.

 


Deze foto's komen van de weblog van Brocaatje.

Hier nog meer linkjes. 
Weer heel veel kijkplezier gewenst... 

5 opmerkingen:

Mayflower zei

Hoi Annelein, wat een geweldig leuke en mooie Blog heb je.
Ik geniet van de posten over alles en nog wat en je verwijzingen naar andere blogs die de moeite waard zijn.
Ik zal hier zeker vaker een kijkje komen nemen.
Groetjes Mea

willy zei

Zoeken als een speld in een hooiberg. Toch maar een setje nieuwe naalden aanschaffen. Moet ik zelf ook doen. Ik sleep de naald mee van het éne naar het andere borduurwerk.
Leuke linkjes heb je.

Willy zei

naar een speld natuurlijk

Annelies zei

Leuk te horen dat jij ook zo lang met een naald kunt doen !

Nicole Claudia zei

Wat een mooie foto's! Klinkt heel erg bekend, ik heb ook een lievelingsnaald, die is zoveel gebruikt dat 'ie zelfs een beetje krom is, maar hij werkt gewoon lekker. Goed van lengte, ligt lekker in mijn hand zal maar zeggen.

Misschien moet je een magneet even over de plek heen halen waar je hebt gezeten buiten, wie weet..........!

Groetjes, Collie