maandag 21 april 2014

Mariska (1900) en ik...

In februari schreef ik voor het laatst
 een blogje over Mariska (klik).
 
Vorige week heb ik haar maar weer
 eens tevoorschijn getoverd.
 
 
In het begin keek ze mij nog
een beetje verongelijkt aan.
 
Kaatje had wel hééééél erg veel
 aandacht gekregen vond ze.
 
 
Maar nu zijn we weer de grootste maatjes.
 
Het laatste hoekje werd geborduurd.
En de onderste rand schiet nu ook lekker op.

 
Het is weer dik aan.
En daar zijn we allebei heel blij mee...*Ü*...
 

16 opmerkingen:

Jeanny zei

En ze verdient natuurlijk die aandacht!
Jeetje die staat ook nog op mijn lijstje....!
Ze is prachtig.

Annelies zei

Wat mooi !!!

Elisa zei

Het word prachtig!

Tania zei

Ja, ik had haar al eens horen klagen ;-)
Ze is echt prachtig.

Guusje, zei

Geweldig dat je hier verder mee bent gegaan. Ze wordt prachtig.

Monica zei

Wat is Mariska toch een mooi patroon, steeds als ik het bij jou tegen kom neem ik mij voor dit patroon op te gaan zoeken. Succes, het wordt schitterend.

Anoniem zei

Het is een mooi patroon,maar ja,soms zijn andere borduurwerken net even leuker om tussendoor te doen.Deze keer komt ze vast wel af.
Hier liggen ook een paar merklappen te wachten om afgeborduurd te worden.
gezellige dag
groetjes,Truus uit Drenthe

marga zei

Fijn dat jullie nu weer goede maatjes zijn. ze verdient het.
Groeten
Marga

Lida zei

Beeldschoon! Groetjes
Lida

Marjan zei

Net als Kaatje wordt ook dit een plaatje ;-)
Lekker hé dat het eind in zicht komt, dat zorgt (bij mij tenminste) altijd voor extra inspiratie/motivatie.
Groetjes weer

Hobbyrita zei

Mariska had wel een beetje gelijk, je had ze een beetje verwaarloosd, maar nu krijgt ze heeeel veeel aandacht en daar is ze maar wat blij mee want ze wordt supermooi!
Grtjes, rita.

Jeanet zei

Wat een pronkstuk zal ze zijn als ze af is !

Groetjes Jeanet

Willy zei

Fijn om haar weer te zien.
Ze is ook prachtig.

thuissaramsades zei

mooi

Unknown zei

Hallo Annelein, ik heb een tijdje geleden Grand Marquoir uitgeprint en ben een maand geleden begonnen met borduren op mooi linnen van Jookies. , nu blijkt dat ik van de linker delen de laatste drie regels niet heb. helaas is het patroon niet meer te downloaden, snik snik. Heb jij nog een idee waar ik de patronen kan vinden? alvast dank voor je antwoord. Hermien Dave

Unknown zei

hoi annelien mijn naam is ingrid en woon in belgie toevallig kwam ik op je site terecht en zag je abecedaire 1900 hij is PRACHTIG en zou hem erg graag willen maken zou je mij aan het patroon kunnen helpen ik zou er erg blij mee zijn alvast erg dank groetjes ingrid