maandag 26 mei 2014

Pssstt.... ik heb een nieuwtje...

Oh jongens meisjes,
wat ik jullie nu toch ga vertellen...

Ga er maar eens even goed voor zitten...
Ik ben zelf nog steeds niet helemaal
van de verbazing bijgekomen.

En dat terwijl ik het toch al
 een paar weekjes weet.


Joke (klik) en ik hebben namelijk
een leuk plannetje bedacht.

Een borduurwerkje voor in de zomer.
Gezellig samen aan de slag.


In drie dagdelen zal ik al mijn kneepjes
 van het borduren met jullie delen.

Van het voorbewerken van de lap
 tot en met de afwerkrand.

Op vrijdag 13 juni ben ik in het leuke
 handwerkatelier van Joke te vinden
 tijdens de gezellige avond.


Dan kun je ook mijn voorbeeld
borduurwerk voor de cursus zien.

Meer over de cursus zal binnenkort via
 Joke en dit blog bekend worden gemaakt.

Ik vind het superspannend allemaal...

14 opmerkingen:

foekie's fashion zei

leuk! Ben benieuwd wat je gaat doen.

Sis Voorn zei

Leuk, geniet ervan !

Anoniem zei

Gefeliciteerd!! Dat is een leuk plan-jammer dat het voor mij zo ver weg is.....was graag gekomen.
Geven jullie dit ook op schrift uit???
Succes en wacht de berichten maar af.
groetjes,Truus uit Drenthe

Evelyne zei

Wat leuk, wel spannend!
Ben benieuwd wat het gaat worden.

lieve groetjes,
Evelyne

Annelies zei

Wat leuk ! Heel veel plezier.

Jeanet zei

Ik ben ook wel heel erg nieuwsgierig, alvast veel succes !

Groetjes Jeanet

Carol R zei

Will it be a SAL? I am interested. Good luck,

Ageeth Dorsman zei

Dat is zeker een spannend en leuk nieuwtje, en jou heel goed toevertrouwd, deze cursus! Ik vind het echt vreselijk jammer, dat het allemaal zo ver weg is voor mij...
Veel voorpret gewenst en groetjes
van Ageeth

Hobbyrita zei

Dat klinkt weer superleuk! Altijd plezant plannen maken en uitvoeren :-) Benieuwd wat jullie gaan maken samen, borduurwerk dat weten we al :-) Wordt het een SAL die we kunnen meedoen met jullie? of is het iets voor jullie 2 alleen? Misschien kunnen we meedoen en samen iets maken, ik ben fan!
We blijven volgen!
Grtjes, rita.

Carol R zei

Please can you tell me which sampler is shown in the first picture? I know I have the pattern but I cannot locate it without the name or designer. Thank you!

Ina Hummel zei

Oooh spannend en ik wacht in spanning af. ´t is niet naast de deur, maar wil toch wel heel graag komen. Groetjes Ina

Betteketet zei

Dat klinkt spannend, ik ben benieuwd!

Elza zei

Lijkt me wel heel leuk, we zien wel wanneer en waar.
Groetjes.

Marion zei

Beer maakt het wel erg spannend wat Joke van plan is. Ik wacht rustig af maar ondertussen barst ik van nieuwsgierigheid.

Succes met de voorbereidingen.