dinsdag 3 maart 2015

Aan de haak...

Vrijdag was ik in Eibergen en ging
 mijn Granny weer mee naar huis.
 
Ze was uit logeren geweest.
Om de haakcursus (klik) te promoten.
 
Maar nu was het welletjes.
 
 
Want we hebben elkaar behoorlijk gemist...*Ü*...
En ik sta te popelen om weer verder te gaan met haken.
 
 
De lap is nu zo groot dat ik haar niet meer
 gewoon in mijn hand vast kan houden.
 
Het begint wat te trekken.
Dus nu ligt ze deels op de tafel.
Dat haakt voor mij gemakkelijker.
  
 
Soms volg ik de randjes van de CAL.
Maar soms wordt het ook anders.
 
 
De wokkel is een leuke steek om te haken.
Maar voelt in mijn deken niet fijn aan.
 
En dat vind Granny zelf ook.
Of ik haar niet gewoon nog zo'n blauw
 met bruine rand kan geven?
 
 
Natuurlijk Granny!
Met liefde!
 
Granny is nu klaar voor de eerste cursusdag.
Ze meet 39,5 x 39,5 cm.
 
 
De CAL is al wat randjes verder.
 
Maar in de komende randen wil
 ik weer wat rood gaan verwerken.
 
Hoe? Daar ben ik nog niet uit.

6 opmerkingen:

Karen - Quilts...etc. zei

I love the colors of this project, I used to do a lot of crochet but haven't done much with it in years.

Willy zei

Wat is het prachtig in deze kleuren.

Jeanet zei

Het ziet er nu al prachtig uit, je doet er straks steeds langerover om 1 toer te haken
dus je moet nog even maar das vast geen straf !

Groetjes Jeanet

Joke zei

Ik vond het best een beetje jammer dat je het vrijdag meenam maar nu ik zie dat het steeds maar mooier wordt wel ik het best een poosje missen hoor.

Het lieve leven... zei

Heel mooi!!

Sandra zei

Lovely