zaterdag 25 maart 2017

Sierrandje... vervolg...

En dan wordt toch echt
het allerlaatste steekje
van de sierrand gezet!
 
Het lijkt altijd een hele klus...
maar bij het laatste steekje
is het bijna jammer
dat het werkje voorbij is.
 
 
Vanaf nu mag ik
heerlijk vakken vullen...*Ü*...
 
Heerlijk relaxed...

 
Met kleine steekjes
wordt alles vast gezet.
 
In de zoom een rijgdraad
als hulpmiddel. 

 
Dit peuter ik er telkens
stukje voor stukje weer uit.
 
Je ziet er niets meer van...*Ü*...

 
Aan de voorkant kun je wel zien
waar de zoom is vastgezet....
 
Maar ik vind het niet storen...

 
Ik ben zo blij
dat ik extra tijd heb genomen
voor deze afwerking.
 
 
Elke keer als ik ernaar kijk
is het weer genieten...*Ü*...
 
De laatste vakjes
heb ik zonder stikrand geborduurd.
 
 
Over een poosje maar eens beslissen
wat het gaat worden...
... met óf zonder...
 
Wil je mijn vorig berichtje
 over de sierrand lezen???
Klik dan even hier...*Ü*...
 
xxx

4 opmerkingen:

Jocelyn is Canadian Needle Nana zei

Your scarf is beautiful. Look how even and tidy you are making this edging. How skillful are your fingers!

Marjan zei

Wat een kleine steekjes! Pfff flinke klus hoor, maar het is de moeite waard geweest want het ziet er keurig netjes uit.
Nu lekker aan de vakjes mét of zónder randje. Daar kan je nog even lekker mee spelen en over nadenken.
Groetjes weer

Ria's Creaties zei

Je vakjes per week zijn mooi en je afwerkrand is prachtig.
Een groot compliment.
Groetjes ria

Anoniem zei

Wat is het toch een genot om naar jouw werk te kijken. Fijne zondag. Groetjes Wilma