maandag 27 maart 2017

Vorige week donderdag
ben ik begonnen met
een leuk haakwerkje.
 
 
Bij onze buren was er
een zoon geboren.
 
En daar hoort natuurlijk
een kraamkadootje bij. 
 
 
Het grijze garen had ik nog liggen.
 
Dus ik kon heerlijk beginnen
zonder eerst naar de winkel te hoeven.
 
 
Nog een beetje saai zo...
vind je niet?!
 
Het werkje ging vrijdags
zelfs mee naar de kapper.
 
En tijdens het wegwerken
van andere grijze draadjes...*Ü*...
werden er heel wat steekjes gehaakt.
 
 
In de winkel werd er nog
blauw en wit garen gekocht.
 
Maar dat was het toch niet helemaal.
 
Ik ben geen voetbalfan
maar ik vond het net de kleuren
van een voetbalvereniging...*Ü*...
 
 
Laat ik thuis nog
 een mooie frisse groene kleur hebben.
 
Dat was precies wat dit
omslagdoekje nodig heeft. 

 
Daarna werden er nog
een paar toeren met vasten gehaakt.
 
 
Het was eigenlijk de bedoeling
 om met een groene toer te eindigen.
 
Maar dit staat zoveel frisser!!!  
 
 
Fijn dat het dekentje af is...
 
xxx

8 opmerkingen:

marleen zei

leuk dekentje en wat prachtig om dit cadeau te krijgen!

Ria, zei

Wat een fris geheel door de kleurenrand. Is het vierkant, of een driehoek? Mooi gehaakt ook :)

Marjan zei

Dat heb je snel gedaan. Wat een mooi vrolijk kleedje en inderdaad de groene kleur maakt het geheel perfect!
Groetjes weer

Het lieve leven... zei

jaaa helemaal leuk en dat groene maakt het idd helemaal af!

BezigeBijMirjam zei

Schattig en snel gemaakt!

Willy zei

Dat is een mooi dekentje geworden voor de baby.
Leuk om te lezen hoe je tot deze kleurcombi kwam.

Guusje, zei

Wat een mooi dekentje is het geworden leuk die kleuren en wat heb je een mooi sierrandje om je vakjes lap gemaakt.

Jocelyn is Canadian Needle Nana zei

What a warm cosy welcome for baby! You are right, the white freshened up that design nicely.