dinsdag 23 januari 2018

Mariska is er weer...

Ken je haar nog?
 
*** Abécédaire 1900 de Mariska ***
 
Hier (klik) kun je oude berichtjes
 over haar lezen.
 
 
Dit weekend kwam ik haar tegen.
 
In mijn borduurkoffertje...
... niet vergeten maar wel verwaarloosd...

 
In april 2014 heb ik volgens mij voor het laatst
over haar geblogd.
 
Daarna heb ik nog wel aan haar gewerkt
want de hele buitenrand is af.
 
En dat was op de laatste foto's
 die ik heb gepubliceerd nog niet het geval.

 
Eigenlijk moet alleen de onderkant nog
ingevuld worden.
 
En daar ben ik gestrand.
 
Ik wil het namelijk net even anders
 dan op het patroon staat aangegeven.
 
 
Ze krijgt een plekje in het zicht
zodat ik haar af en toe eens kan pakken...
 
...en kan kijken hoe ik  het laatste gedeelte
ga borduren...
 
 
Ik geniet weer helemaal van deze lap.
 
Even afstand nemen kan heel goed zijn...
... ik merk dat ik weer helemaal enthousiast ben!

 
Mariska moet nog heel éven wachten...
... eerst moet mijn Nature's Basket Huswif af!!!
 
Dat laat ik je morgen zien.
...*Ü*...


7 opmerkingen:

Annelies zei

Wat is dit toch een schitterend abécédaire !

Annelein zei

Dank je Annelies...:)...

Jeanny zei

Prachtig patroon, dat wacht hier ook al lang om gemaakt te worden.....

Annie Kingma zei

Mooi patroon, een feestje om te borduren
Groetnis Annie

Ineke zei

Heel erg mooi, ik hou van deze letters op een borduurlap.
Fijne week

marga zei

Ik vind haar zo mooi.
Groeten
Marga

Marga zei

Prachtig wordt het.......
misschien moet ik ook eens weer borduren.
Fijne week.