dinsdag 16 januari 2018

Nature's Basket Huswif...

Vorig jaar zijn er al heel wat
"oude" werkjes door mij af gemaakt.
 
Je weet wel... zo'n werkje waar
 je heel enthousiast aan begint
en die dan toch ergens naar
de achtergrond verdwijnt...
 
Ik moet zeggen...
het is elke keer weer erg leuk
 om zo'n werkje
eindelijk helemaal af te zien.
 
Dus ga ik daar
dit jaar vrolijk mee verder.
 
 
Dit is ook zo'n "oudje"...
 
Oh...oh... laat ze het maar niet horen...
...*Ü*...
 
Het pakket heet Nature's Basket Huswif.
 
 
Eigenlijk is alles al geborduurd
en zou ik de huswif zo in
elkaar kunnen zetten.
 
Maar ik ben nogal zuinig aangelegd
als het om borduurstofjes gaat.
 
En zo hield ik genoeg stof over
om daar nog weer wat mee te doen.
 
 
Ook van het borduurzijde is er
nog meer dan voldoende.
 
Tja... en dan wordt er van
alles bedacht om de huswif
verder op te leuken...
 
Allereerst wordt het mandje
 opnieuw geborduurd.

 
Dit keer maar over één draadje stof.
 
Daar ga ik een naaldenmapje van maken.
 
Tijdens het borduren van dit mandje
 ben ik ergens vorig jaar afgehaakt.
 
Sinds zondag is daar verandering in gekomen.
Eigenlijk is het af voor ik er erg in heb.
Geen idee waarom daar maanden
over heen moeten gaan.
 
Geholpen door een groep op Facebook
 wil ik proberen elke week
 wat aan dit projekt te werken.
 
Heb jij nog Ufo's liggen???

7 opmerkingen:

Annie Kingma zei

Heb geen ufo's maar ben met veel handwerkjes bezig, fijn afwisselend.
Ik zie de borduurtjes van Landranden.
De vogeltjes lap heb ik opgeslagen.
Borduur nu mee aan de Spaanse merklap.
Mooi patroon.
Groetnis Annie

Het lieve leven... zei

nee eigenlijk niet. Nou ja...nog wel wat werkjes waar ik ooit aan begonnen ben maar die ga ik niet meer afmaken. Ik stopte ermee omdat ik het niet leuk genoeg vond worden dus dat is weer wat anders. Jouw ufo is moooiii!!! Lieve groet Petra

Evelyne zei

Mooie Huswif! goed dat je hem afmaakt want het is een beauty!

Lieve groetjes,
Evelyne

Ineke zei

Mooi hoor, zo'n huswif. En dat mandje, zo schattig

Marlien zei

Stapels😶

KijkDaarIs zei

Ikke ????....euh Neu........;0))))
echt wel ...het is ook allemaal zo leuk..als ik al die mooie borduurtjes van je zie..moet ik oppassen ..want ze zijn zo verleidelijk mooi !!
XXX

kaneeltje zei

Jaaaa,borduur graag maar afwerken...of ik heb andere plannen met het lapje waar ik gewoon een poosje over na moet denken.