donderdag 8 maart 2018

Ik doe mee...

Er zijn heel wat SAL's
gestart de laatste tijd.

Vandaag zag ik weer
een leuke voorbij komen.


 De Mystery SAL (klik)
van Antichi Ricami.

De afmeting is 149 x 338 kruisjes.

De SAL is op 1 maart begonnen.

Na tien maanden, in december,
heb je het complete patroon,
geinspireerd naar een oud voorbeeld.

Het wordt in één kleur weergegeven,
maar je kunt het heel makkelijk aanpassen.


Kijk maar eens naar deze foto
van de FB-groep.

Een prachtige variatie met twee kleuren.

Krijg je meteen een indruk
van het vervolg...

Niet helemaal een mystery meer
maar voor mij dé reden
 om hieraan mee te doen.

...*Ü*...

Fijne dag allemaal!!!

12 opmerkingen:

Annelies zei

Succes ! Ziet er erg mooi uit !

Marga zei

Wat ziet dat er prachtig uit!!!
Succes!

Crafts 'n' Skills zei

Ziet er leuk uit! Welke kleur of kleuren kies jij? Ga je voor rood? Of toch maar het voorbeeld blauw? Ben benieuwd!

Marjan zei

Veel plezier! ✖️❌❎ (ik ben benieuwd naar je kleuren)

Het lieve leven... zei

heel mooi inderdaad...echt iets voor jou!

Hobbyrita zei

dat ziet er prachtig uit, hadden we maar meer tijd, ik ben ook weer volop aan het borduren, zo leuk, maar ook de breinaalden lonken steeds, ken je dat??? er zijn veel te veel leuke projecten op het net, succes met deze!!

eveline de boer zei

Hoi Annelein,
Dank zij jouw blogspot zag ik de mooie Sal. Graag wil ik ook meedoen,kan ik via jou de andere sals ontvangen?
Met een groet van evelinedeboer@hotmail.com

Annelein zei

Hi Eveline,

De SAL's die ik volg zijn op mijn blog te vinden... In de linkerkolom... Binnenkort werk ik de lijst weer bij. Fijn dat je de Antichi Ricami leuk vindt... ik ben er zelf ook erg blij mee...

Fijn weekend,
Willeke

Our photos zei

Goedemorgen Annelein,
Dank je wel voor de SAL's Links.

Groetjes, Sonnja

NADINE zei

geweldig ! Hartelijk bedankt voor de link :D
Toch heb ik alleen maar paart 1 gevonden, en ik denk dat er al meer zijn... Kun je mij daarmee helpen ? (ik heb geen Facebook)

Met vriendelijke groeten,
NADINE

Jeanne V. zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Annelein zei

Hi Nadine, deel 2 is net vrijgeven.