zaterdag 26 mei 2018

Proeflapje ...

Pffff.... wat is het warm...

Het lijkt wel hoog zomer.


Binnen is het heerlijk koel...
Daar kun je mij vanmiddag
dan ook vinden.

De laptop heeft gelukkig geen
last van de warmte.

Kan ik jullie mooi mijn proeflapje
laten zien.


Voor de AH 1832...
...je weet wel...

...de Summer SAL (klik) van Simone...


De stof is niet zo grijs als de foto
doet vermoeden.

Maar heel licht beige.

Ik ben blij met het resultaat.

Nu maar braaf wachten tot woensdag 4 juli.
Dan verschijnt het eerste patroondeel.

Fijn weekend allemaal!!!

5 opmerkingen:

Annelies zei

Ik denk dat velen van ons ongeduldig wachten tot 4 juli. Het wordt denk ik een hele leuke SAL.

Chookyblue...... zei

Lovely cross stitch ......

Ineke zei

Zo mooi!!!

Truus zei

Ben ook bijna klaar voor de SAL maar nog even geduld 😕
Leuk borduurwerkje
Gezellige avond
groetjes, Truus uit Drenthe

Our photos zei

Prachtig borduurwerkje!