donderdag 28 juni 2018

SAL Antichi Ricami - deel 5, 6 en 7

Na mijn laatste blogje (klik)
over de SAL Antichi Ricami
zijn er al weer drie delen bij gekomen.


Allereerst deze rand met duiven...
... tortelduifjes...

Het is een oud en best wel bekend patroon.

Zo leuk om te borduren.


Daarna deel 6, de wit/blauwe rand.

Ik blijf mij verbazen hóe leuk
deze SAL is om te doen.


Het bewijs is wel deel 7.

De rand vind ik origineel en
zit als ontwerp prachtig in elkaar.


Er gingen heel wat
 borduuruurtjes in zitten.

Maar oh... wat werden dat 
uurtjes met heel veel borduurplezier.


Het lapje is nog steeds helemaal
naar mijn zin.


Een heel groot compliment
voor degene die al deze prachtige randen
heeft samengevoegd!

xxx

5 opmerkingen:

Dientje zei

Wat een prachtige randen. En die kleur. Ik krijg weer zin in borduren. Gr. Dientje

Annelein zei

@Dini.... Het is een echte aanrader. Zo leuk om te doen...

Annelies zei

Wat is hij mooi en wat doen je kleuren het goed !

Guusje, zei

Het is zeker erg mooi. Kan me voorstellen dat je er veel plezier aan beleefd.

Annelein zei

@ Annelies... Ik verbaas mij daar zelf ook over... *Ü*...