woensdag 27 juni 2018

Herinneringen en nieuwe steekjes...

Wat een lieve en hartverwarmende
reacties hebben jullie geschreven.

Tja... wat koester je als je door
zoveel spullen gaat?

Nou... dit bijvoorbeeld...


Mijn oude punnikpaddestoel...

... wat vond ik dat als klein meisje
leuk om te doen.

En wat ben ik blij dat hij mee
is naar mijn eigen huis.


Of deze twee eierdopjes...
...de linkse van mij...
... de rechtse van mijn broer...
... of was het net andersom???...

Zondags werden ze vaak gebruikt.


Of deze stapelbekers van onze kinderen.

Blijkbaar zijn ze daar
een keer blijven liggen.

Toen Nora geboren was konden wij
ze al niet vinden... 

...nu weet ik waarom... *Ü*...


Natuurlijk zijn er ook weer steekjes geborduurd.


Zo was mijn huiswerk voor
deze SAL weer netjes op tijd af.


De frisse kleuren werken heel 
aanstekelijk...


... met veel plezier worden de 
kruissteekjes geborduurd.

De eerste steekjes van het vierde deel
zijn ook al weer gezet...

... maar dat komt een andere keer.

Fijne dag allemaal!!!

XXX

5 opmerkingen:

Annelies zei

Ik kan me erg hechten aan soms de meest simpele dingen. Ze vertegenwoordigen herinneringen.
Ik geniet van je steekjes !

Annelein zei

@Annelies.... Ik ook... ;)....

BezigeBijMirjam zei

Die punnikpaddestoel. Zoiets had ik ook. Wat super genieten, dat jij die van jou weer vond.
De kruissteekjes.....zo leuk vind ik deze! Ik bewaar jouw foto's maar. Misschien kan ik de patroontjes zo ook eens maken.đŸ€—

Chookyblue...... zei

lovely cross stitch........

Marja zei

Wat een mooi borduurlapje!ben benieuwd, welke kleurnummers je gebruikt!?